Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Ik heb zelf een MIM Fender Tele die ik behoorlijk gemodificeerd heb. Nekhumbucker erin (nog eens bedankt voor het freeswerk Barno), andere brugpickup, zadels, etc. Dat is een hele fijne gitaar geworden! Klinkt als een klok. Daarnaast heb ik een paar duurdere "stock" gitaren en ik kan niet zeggen dat ik daar meer of minder op speel. Maar een nitro afgelakte gitaar voelt toch wel anders/fijner dan een dikke polylaag. Daarnaast doet het ook minder "pijn" om een goedkopere gitaar te modden. Voor mij ligt die drempel bij een duurder exemplaar toch wat hoger...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Een tweedehandse opknapper die qua bouw, klank en houtsoort een goede kandidaat is voor een pickup wissel, dat zijn leuke dingen om te modden. Maar een budgetplank die voor 300 euro nieuw in de winkel staat? Nee. Gewoon nee.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb mijn MXG Custom strat anders behoorlijk gemod en dat was geen cheapo. Al jaren een bovenbest werkpaard, mede door de mods.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top