Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Music Susan Jane - Moonlight

    Een tijdje geleden postte ik een filmpje van Susan Jane die ik zelf erg mooie en integere muziek vind maken. Geen virtuoze gitariste, maar de combi van haar spel en manier van zingen vind ik in een tijd waar iedereen te pas en te onpas singer-song writer is, verfrissend. Ik noem het singer-soul writer.

    Ik begreep bij 't eerste filmpje wat ik de vorige keer postte dat het geluid beter had gekund. Ik heb 't zelf gefilmd en de audio opgenomen, ge-edit en gemixt. Dat is niet m'n vak, dus aldoende leert men. De microfoonplaatsing doe ik tegenwoordig anders. Onderstaand filmpje is in dezelfde sessie opgenomen als het andere filmpje dus heeft voor sommigen misschien hetzelfde euvel.

    Desalniettemin vind ik het de moeite van 't kijken/luisteren waard.

    Njoy!

    Gr. Frank


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Speeltechnisch heb ik inderdaad dezelfde reactie als op het vorige filmpje

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ik vind dit nummer (net) niet sterk genoeg, om het ruim 4 minuten 'vol te houden'.
    Prachtige stem, vol emotie, kondigt iets aan wat (imho) dan niet echt meer komt... (sorry?)

    Misschien dat het in een hele set met ook wat meer up tempo stukken ook minder zou opvallen.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Ik hou 't makkelijk vol, maar ik hou echt van haar stem en de manier waarop ze het brengt. Het moet natuurlijk je ding zijn, maar ik vind haar een uitzonderlijk talent hebben wat ik vaak mis bij singer-songwriters. Net iets meer soul, loepzuiver en ook melodisch sterk en natuurlijk, maar smaken en meningen verschillen natuurlijk, gelukkig

  5. #5

    Standaard

    ik vind het erg mooi ik dacht eerst aan een ander nummer dat ik vroeger mooi vond maar erg mooie stem

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top