Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard algemene rubriek FAQ

    Luitjes, zoals sommige van jullie weten begeef ik me vooral in de versterkerafdeling. Dat is nu eenmaal mijn ding he! Nu wilde ik iets uitleggen (heel verhaal) wat ik net een paar weken terug in een ander topic had gedaan. Ook zie in in de subfora (werkbank, moderne versterkers etc ) verschillende stikkie's met daarin technisch goed onderbouwde uitleg verhalen en waarschuwingen. Nu is mijn vraag of het niet handig is dergelijke uitleg te plaatsen in een nieuw "faq" subforum. Elke keer als een topic wordt geopend zoals "mijn amp klinkt voller op hoog volume" hoeven we alleen maar naar dat subforum te verwijzen ipv steeds weer dat verhaal inkloppen.


    Mvg Frans.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 januari 2002
    Locatie
    Groet
    Berichten
    114

    Standaard

    Goed plan!

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Subforum kan ik, of een andere mod, niet maken, maar wat wel kan, en wat ook al in diverse fora te vinden is, is een FAQ-topic wat bovenaan vastgezet wordt. Leef je uit, en geef even een seintje, dan plak ik het vast.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    +1 voor cluseau

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Subforum kan ik, of een andere mod, niet maken, maar wat wel kan, en wat ook al in diverse fora te vinden is, is een FAQ-topic wat bovenaan vastgezet wordt. Leef je uit, en geef even een seintje, dan plak ik het vast.
    Graag, maar nou ben ik niet echt op de hoogte hoe het forum in elkaar zit dus ff voor de duidelijkheid.....

    Wil je dat ik een topic "FAQ" aanmaak in één van de subfora of in alle drie, "de werkbank + Vintage versterkers + Moderne versterkers".

    Of kun je die soms ook aan elkaar linken zodat er feitelijk maar één topic aangemaakt hoeft te worden?
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Nee, ik denk wel degelijk aan een apart topic in ieder subforum. Mensen die met een vraag zitten kijken toch als eerste in het betreffende subforum. Een apart subforum voor alle FAQ's wordt naar mijn idee heel onoverzichtelijk, omdat er dat toch weer allerlei verschillende onderwerpen door elkaar staan.

    Dat gezegd hebbende, de drie fora die je noemt hebben natuurlijk heel veel overeenkomsten, dus ik snap je idee. Ik stel voor dat je een FAQ start in de Werkbamk (of in een ander, als je dat liever hebt) en dan starten we in de andere twee fora ook een FAQ-topic met een link. Ik zet ze alledrie bovenaan vast, en ik zet de link-topics op slot. Het FAQ-topic zelf blijft open, maar alle off topic praat rooi ik er meteen uit.
    Goed idee?
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Het FAQ-topic zelf blijft open, maar alle off topic praat rooi ik er meteen uit.
    Goed idee?
    Super, zoiets had ik ook in gedachten maar heb jullie er toch voor nodig


    edit:
    FAQ topic aangemaakt in de werkbank.......

    Is het nu mogelijk dat jij dit artikel daar in plakt?

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post3173778
    Laatst gewijzigd door cluseau; 31 augustus 2015 om 15:11
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top