Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 154
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Heb je zo weinig sustain met die OCD Hans? Blues drive ervoor, beide aan en sustain for days . Tenminste als ik mijn Diablo voor mijn OCD zet heb ik sustain en smootheid genoeg .
    Ik vind het niet mooi. Bij teveel gain smeert die OCD me teveel dicht. Die heb ik het liefste als rauwe overdrive die een vol opengedraaide Marshall imiteert. De Diablo ken ik niet, maar ook de BD-2 reageert het mooist als de gain op 10 of 11 uur staat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die pedalen doen precies wat ze moeten doen. Ik heb zelf niks met overdrives die designed zijn voor een preamp leadsound dwz, veel mids en compressie, ik kan het niet helpen maar het heeft iets fakerigs in mijn oren. Die Boogie Santana sound snap ik wel maar het is niet voor mij. De OCD met zijn poweramp sound probeert daar ook van weg te blijven. Het zou raar zijn om daar een dynamiekloze streep van te verwachten want dan heb je het verkeerde pedaal gekozen.
    Zo sta ik er ook wel in. Het is ook niet direct mijn eerste keus. Maar ik vond het wel mooi om voor een Santana medley (als 1 van 15 covers) ook een Santana sound neer te zetten, en dat werkte met deze setup perfect.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Hans omschrijft de "fluid drive" echt perfect.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard Hoeveel distortions en overdrives staan er op je plank?

    Nou, voor de liefhebbers:

    http://link.marktplaats.nl/m969341289

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb de Brunetti Mercury Box 2 en dat is twee keer Carlos in a box. Ik vind de leads mooi, voor rhythm geef ik de voorkeur aan andere gear. Ik neem de MB2 eigenlijk alleen mee voor covers waarin ik dat geluid nodig heb en dat is alweer even geleden. Mooi stil pedaal overigens.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Sinds vadaag een distortion op de plank, overdrive had ik al. Mijn distortion is een Way Huge Fat Sandwich geworden, nu voor € 94,= bij Bax in Goes, en mijn OD is een Okko Diablo Plus. Ik vind de Fat Sandwich een te gekke distortion, veel geluidsmogelijkheden. Klinkt goed met Humbuckers, maar ook met Single Coils. Doet het prima met mijn Fender Champje uit '73.

    Robin.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Herstel: NIET MEER TE KRIJGEN bij Bax Shop - is nu uit het assortiment! Ik had schijnbaar de laatste......

    Robin.

  8. #78

    Standaard

    Toen mijn versterker het nog deed lag er een blackstar ht-dist (NIET de dist-X, op deze staat de gain al maar 30% open) en een EHX Metal Muff voor (die laatste voor een " schijt aan alle tone, ik wil raggen" momentje&een fuzz met bruikbare EQ).

    Krijg binnenkort een nieuwe versterker waarvan de / het gain kanaal/kanalen wel bruikbaar zijn in een thuis situatie, dus waarschijnlijk dat ik dan op zoek ga naar een geschikte OD. (Al heb ik de mxr GT-od er tijdens het testen voor gehad, die werkt wel erg fijn samen... kleurt niet, gewoon meer sap)

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    ik heb er nogal wat gehad in de loop der jaren maar een echt goede voor relatief weinig geld is volgens mijn persoonlijke smaak de MI Audio crunchbox, Als je van een overstuurde Marshall houdt dan is dit ding echt een vette aanrader.
    Vanaf fabriek hebben ze de instelbare potmeter welke binnen in de behuizing zit trouwens altijd te ver linksom staan, wat te veel hoog geeft.
    Dus die potmeter even op 14:00 en je weet niet wat je meemaakt.
    Echt het proberen waard

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Goede tip!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top