Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 154
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2008
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    272

    Standaard

    Ik heb een viertrapsraket: tubescreamer TS9 voor een randje, MXR GT-OD voor serieuze overdrive, Keeley-modded RAT voor distortion en Oude Big Muff voor dikke dikke fuzz :-)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

  2. #52
    Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    93

    Standaard

    ik speel met 3 drives;

    de Digitech Bad Monkey - staat eigenlijk altijd aan, lichte drive op unity volume.
    Marshall Guv'nor Plus - voor mn lead tones en solo als de Monkey aan staat.
    Boss DS-1 - met een "Fat Stack" mod in de powersupply, voor alle rithme-drive

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Geen. Ik gebruik alleen de drie kanalen van mijn VHT Sig:X. Ik heb nog een compacte setup voor oefenruimtes en dan gebruik ik een AMT D2 Legend Preamp.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Ik gebruik de drives uit mijn Engl Screamer head en boost ze soms met een boss bd-2 en een Zack Wylde overdrive voor een stevig ritme. De bd-2 staat vaak gewoon aan, gain laag en volume gelijk aan amp. De Zack ook gain redelijk laag en maakt kanaal 3 echt super strak! Wel wat noice maar dat neem ik voor lief.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    216

    Standaard

    Alleen een Proco RAT.
    Ik heb verschillende OD/Distortions geprobeerd, maar ik kom altijd weer op de RAT terug.

  6. #56

    Standaard

    Best wel een paar...Keeley BD-2, MI Audio Crunchbox, JRockett Archer Ikon, Skreddy Pink Flesh en een RAT.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.573

    Standaard

    Ik heb nu naast de BD-2 en de OCD tijdelijk een Brunetti Mercury Box te leen. Damn, wat is dat ook een lekker pedaal, zeg! Super smeuïge gain en lekker veel compressie. Hij kan helaas niet mijn OCD vervangen, dus dat wordt sparen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb nu naast de BD-2 en de OCD tijdelijk een Brunetti Mercury Box te leen. Damn, wat is dat ook een lekker pedaal, zeg! Super smeuïge gain en lekker veel compressie. Hij kan helaas niet mijn OCD vervangen, dus dat wordt sparen.
    Nee, de OCD en de MB zijn twee verschillende werelden. Ik heb de Mercury Box 2 en vind hem eigenlijk alleen lekker op het cleane kanaal.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.573

    Standaard

    Ik heb een ouwe Fender, dus alleen maar clean (tenzij het echt lomp hard gaat, dan heb ik alleen maar crunch). De OCD is een rauwe overdrive, de MB is veel smoother en eigenlijk beter in te zetten als distortion met de gain ver open.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb een ouwe Fender, dus alleen maar clean (tenzij het echt lomp hard gaat, dan heb ik alleen maar crunch). De OCD is een rauwe overdrive, de MB is veel smoother en eigenlijk beter in te zetten als distortion met de gain ver open.
    Ha eindelijk weer een MB lover. Op een cleane amp en de gain van de MB ver open, een fantastisch solo geluid


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top