Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 16 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 154
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Joost de Ruig post in dit topic dat hij er één heeft en schrijft daar zelfs al wat bevindingen over op.
    Ik zal in een apart topic daar ff wat over posten.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    SHOD, OCD en Kafuzz. Voor ieder wat wils!

  3. #33

    Standaard

    1. Mad Professor Royal Blue overdrive
    2. Hotone Chunk distortion
    3. Hotone Fury fuzz
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Ik hoor veel goede geluiden over de Soul Food en ik zie dat hij ook hier veel gebruikt wordt. Ik ken hem van YouTube en daar hoor ik amper (een echt te verwaarlozen) verschil met een originele Klon of boutique klonen daarvan. Daarentegen is de Soul Food niet stervensduur en handzaam voor op een board. Toch maar eens aanschaffen dus!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Om de gebruikerservaringen op de juiste plek te houden, heb ik een korte recentie over de T-Rex Dual Drive in het topic Effecten aangemaakt. Zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...Rex-Dual-Drive

    Als Little Jay wat dichterbij had gewoond, had hij dit pedaaltje uitvoerig bij mij kunnen testen.

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Ik hoor veel goede geluiden over de Soul Food en ik zie dat hij ook hier veel gebruikt wordt. Ik ken hem van YouTube en daar hoor ik amper (een echt te verwaarlozen) verschil met een originele Klon of boutique klonen daarvan. Daarentegen is de Soul Food niet stervensduur en handzaam voor op een board. Toch maar eens aanschaffen dus!
    Ik ben er zelf héél erg tevreden over. Ik speel met een strat over een Hiwatt en gebruik de Soul Food voor een mooi randje, erg smakelijk. Een vriend van me heeft 'm een keer geleend en speelt met een PRS over een Koch Twintone en hij vind 'm over die setup juist weer 'dozig' klinken. Hangt dus wel een beetje van je spullen af...
    coverband 'Alle 13 '

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Om de gebruikerservaringen op de juiste plek te houden, heb ik een korte recentie over de T-Rex Dual Drive in het topic Effecten aangemaakt. Zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...Rex-Dual-Drive

    Als Little Jay wat dichterbij had gewoond, had hij dit pedaaltje uitvoerig bij mij kunnen testen.
    Ja, Snits is wel wat ver weg..... Heb je ander topic gecheckt, thanks!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Crunch/lead haal ik uit m'n amp, enkel een gmajor in de loop voor chorus, delays en een preset met een octaver, verder niks. Allemaal minimaal ingemixt voor zo min mogelijk tonesuck.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    3,

    gitaar -> buffer -> tremolo -> ehx soul food -> MI audio blues pro -> Fulltone OCD -> amp

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yavin Bekijk bericht
    Ik speel met een strat over een Hiwatt en gebruik de Soul Food voor een mooi randje, erg smakelijk.
    Zeg dat! Lekker hoor!
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top