Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 154 van 154
  1. #151
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    heb momenteel een zelfbouw fuzzface en box of rock, daarnaast een sugardrive en maxon 808. ik heb van de week nog een zelfbouw tonebender, klon en zendrive besteld hehe.
    Ben daarnaast ook nog aan het kijken of ik een plasmapedal en of kingtone duellist wil
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #152

    Standaard

    Grappig. Ik zie dat ik jaren geleden mijn toenmalige drives hier heb genoemd maar uiteraard is dat al lang weer achterhaald.

    Momenteel gebruik ik de CMAT Mods Butah voor low gain overdrive en de Suhr Riot als distortion.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #153

    Standaard

    Wow! Dacht ik zal eens kijken naar wat er anders is op m'n bordje na een paar jaar...helemaal niks!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    16 september 2015 - Best wel een paar...Keeley BD-2, MI Audio Crunchbox, JRockett Archer Ikon, Skreddy Pink Flesh en een RAT.

  4. #154
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik laat momenteel een board bouwen. Het moet compact en daardoor gaat er een zwik pedalen af, onder meer de Suhr Riot en de Emma Reezafratzitz. Als drive en distortion blijven vooralsnog over: de RR Fat Drive en de Suhr Eclipse. Aan het eind van de keten krijgt de EP Booster een plekje, meer als soloboost.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top