Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 154
  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben nog geen goede digitale overdive/distortion tegengekomen Rezzy, nog in pedaalvorm nog in een multi fx. Ik zou ook voorlopig nog voor analoog gaan.
    Probeer de One Series van Source Audio eens. Ik heb een LA Lady en die klinkt erg goed. Zowel in band setting als op huiskamer volume.

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben nog geen goede digitale overdive/distortion tegengekomen Rezzy, nog in pedaalvorm nog in een multi fx. Ik zou ook voorlopig nog voor analoog gaan.
    De Boss MS-3 heeft mij aangenaam verrast met de digitale drives.

  3. #143
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zag die MS-3 2e hands te koop staan. Dus ben ik hem nog eens even ergens gaan uitproberen. Nee vooral die scheurgeluiden vind ik bij nader inzien niet je dat. Jammer want het idee van die Ms-3 is interessant en hij is nog zeer compact ook.
    Laatst gewijzigd door Brad; 25 februari 2019 om 18:57

  4. #144
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik zag die MS-3 2e hands te koop staan. Dus ben ik hem nog eens even ergens gaan uitproberen. Nee vooral die scheurgeluiden vind ik bij nader inzien niet je dat. Jammer want het idee van die Ms-3 is interessant en hij is nog zeer compact ook.
    Natuurlijk vindt heel de wereld ze wel goed, behalve jij.

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    zvex wah - VL Effects - gp lightstone tube trem

    De Zvex gebruik ik als treble boost.
    De VL voor rythm en gain boost (solo). De Zvex kan er dan wat extra gain in trappen.
    De boost kant van de tube trem staat altijd aan. De gain staat vrij hoog, zodat hij al niet echt meer ultra clean is. Met de Zvex of de VL kan ik er dan makkelijk een randje of wat meer bij in trappen.

    De VL is erg dynamisch. Soms heb ik hem op gain boost staan en draai ik de volume knop van de gitaar wat terug om van gain nivo ye wisselen.

    Af en toe mis ik wel een high gain fuzz achtig geluid. Om even lekker mee te kunnen spetteren.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Probeer de One Series van Source Audio eens. Ik heb een LA Lady en die klinkt erg goed. Zowel in band setting als op huiskamer volume.
    +1.

    Ik heb hem ook en ben heel tevreden. 40 distortions en overdrives in 1 pedaaltje.
    Aan 1 pedaaltje op je plank heb je dus genoeg.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #147
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Natuurlijk vindt heel de wereld ze wel goed, behalve jij.
    Wuhaha dat vindt Brad wel bij meerdere dingen.

  8. #148
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Op mn pedalboard een TS9 en een SD9 en in mijn rack alleen een Menatone Red Snapper enkel voor boost.

  9. #149
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keemski Bekijk bericht
    Ik heb toevallig zelf een webwinkel en het inwisselen van een VVV bon kost als winkelier maar liefst 10% provisiekosten. Aangezien de marges bij veel muziekapparatuur rond de 15% ligt, zullen niet heel veel muziekwinkels VVV bonnen gaan accepteren.
    Dat begrijp ik heel goed, maar ga dan niet met je gezicht op de site van de VVV staan en roepen dat je de bonnen accepteert, terwijl je dat helemaal niet doet.

    Maar goed, ik heb een manier gevonden om de bonnen te verkopen en ik had het pedaal gekocht dat ik al zo lang hebben wilde, de Wampler Paisley Deluxe Drive. Dat ene pedaal moest alle andere vervangen. Ik heb 'm getest en man, wat een waanzinnig goed pedaal!!!
    Het was het perfecte gain pedaal voor mij, maar niet voor het bandje waar ik 'm hoofdzakelijk in wilde gebruiken. Geloof het of niet, maar dit pedaal was in vrijwel alle opzichten te ruig. Met pijn in mijn hart heb ik dit pedaal, dit wonderschone pedaal teruggestuurd.
    En daarvoor in de plaats kocht ik een nieuwe liefde, de Greer Amps Lightspeed. Niet normaal, wat onwaarschijnlijk goed. In werkelijk alle frequentiegebieden werd mijn geluid beter. En de combinatie met mijn Vulvasonic Zone (een soort Z Vex Super Hard On kloon) was al helemaal niet te versmaden.
    Alleen...., nu zoek ik nog steeds een toppedaal om mijn solo's op een perfecte manier te boosten. En ik zoek er een Marshall-achtige drive bij. Gewoon voor de smaak, zodat je wat te kiezen hebt. En ik heb er een stuk of vijf op het oog, allemaal met hun eigen voor- en nadelen. Ik ben er nog niet uit.
    Maar het idiote is dit: ik wilde downsizen, terug naar één heel goed gain pedaal. Maar ik bevind me nu in een situatie waarin het me niets zou verbazen als ik straks 4 of 5 gain pedalen op mijn bordje heb liggen. Maar goed, alles voor de perfecte sound.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Kleine update sinds mijn vorige post in dit topic: Ik gebruik nog steeds mijn Okko Diablo Gain Plus, daarnaast nog een Way Huge Fat Sandwich. Heerlijk, de één voor drive, de ander voor distortion.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top