Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 154
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    2 goedkope "geïnspireerd door"-pedaaltjes:
    * Joyo Sweet Baby Overdrive (geïnspireerd door Mad Professor Sweet Honey Overdrive)
    * EHX Crayon (geïnspireerd door Xotic BB Preamp)
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Dat vind ik zoiets raars. Je zoekt toch een goeie overdrive, en daarbij maakt het toch niet uit of ie analoog of digitaal is? Waarom zou je je beperken in je zoektocht door alleen op analoog te zoeken?
    Ik zoek vooral een goede distortion, waarbij ik wel het idee heb dat analoog echt een stuk beter klinkt (maar misschien heb ik nog niet genoeg gerommeld met de settings van de H9...)

    Heb ook een T-Rex Mudhoney II gehad, geluid was echt heerlijk! Mijn overdrives bevallen me prima.
    Laatst gewijzigd door Rezzy777; 11 oktober 2018 om 16:05

  3. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Haha, ja, daarvoor is alleen een schreeuwende AC30 en een booster genoeg! Nee, met mijn vaste bandje sta ik elke maand voor de kinderen van de kerk te spelen. Dat is minder suf dan je zou denken, we staan gewoon met een volledige band op het podium voor elke keer pakweg 50 tot 75 kinderen. En dan spelen we liedjes van Opwekking en zo, en daar zitten ook best stevige nummers tussen. Qua repertoire en stijlen is het best uiteenlopend, en dat vraagt ook een vrij breed klankenpalet. We spelen liedjes in een Johnny Cash-achtige uitvoering, maar ook echte praise-muziek, en dat is veel meer met distortion, vaak gespeeld door gasten met PRS'en digitale racks rechtstreeks de PA in. Nu wil ik dat niet proberen te kopiëren, want zo spelen we zelf niet. Wat dat betreft wijkt ons bandje wel af van wat je normaal gesproken in het wereldje tegenkomt, er zijn niet veel christelijke bandjes die zo leunen op de ouderwetse rock 'n roll. Mijn maatje is de drummer en komt ook uit de classic-rockhoek, dus die basis is behoorlijk oldschool. Maar goed, je ontkomt niet altijd aan een bepaalde stijl bij sommige nummers, en het maakt het ook leuk om te blijven spelen met geluiden. Alleen maar rock 'n roll a la Normaal gaat ook vervelen.
    Gaaf zeg! Waar spelen jullie zoal?

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    In de VEZ in Zwolle. We spelen eigenlijk bijna niet buiten de eigen gemeente. En de Pinksterconferentie van Opwekking, daar staan we in de tent voor de kids van groep 2.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #115
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Ik zoek vooral een goede distortion, waarbij ik wel het idee heb dat analoog echt een stuk beter klinkt (maar misschien heb ik nog niet genoeg gerommeld met de settings van de H9...)

    Heb ook een T-Rex Mudhoney II gehad, geluid was echt heerlijk! Mijn overdrives bevallen me prima.
    Ik ben nog geen goede digitale overdive/distortion tegengekomen Rezzy, nog in pedaalvorm nog in een multi fx. Ik zou ook voorlopig nog voor analoog gaan.

  6. #116

    Standaard

    Heb ook een T-Rex Mudhoney II gehad, geluid was echt heerlijk!
    Heb je die weggedaan? En zo ja , waar heb je die door vervangen? Nog een betere neem ik aan.

  7. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitaraddict Bekijk bericht
    Heb je die weggedaan? En zo ja , waar heb je die door vervangen? Nog een betere neem ik aan.
    Hahaha nou ja eigenlijk heb ik gewoon vier pedalen moeten verkopen (waaronder de Mudhoney II) om zo de H9 te kunnen bekostigen waarbij ik aannam dat de H9 ook een goede distortion zou hebben...

  8. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    In de VEZ in Zwolle. We spelen eigenlijk bijna niet buiten de eigen gemeente. En de Pinksterconferentie van Opwekking, daar staan we in de tent voor de kids van groep 2.
    Leuk, vooral ook het Johnny Cash gehalte erin!

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Haha, nee hoor.
    Ik heb een meer traditionele set ook nog, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik meer en meer over de helix begin te spelen.
    Ah duidelikk

  10. #120
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik bedenk me dat ik behalve de Metal zone, de DF-2 en de dist. van de Me-5 ook nog de Tubescreamer mini heb staan. Voor mijn lapsteel rig, lekkere sound.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top