Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 154
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Drie stuks hier, een Wampler Clarksdale, een Fulltone OCD en een Wampler Pinnacle.
    En een Wampler dB als booster/buffer.
    Voor je Line6 Helix??

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    TC Electronic MojoMojo en een Ibanez Tubescreamer Mini als overdrives. Heb ook een Eventide H9 maar vind de distortion-presets daarin niet zo geweldig. Zit erover te denken om een analoge distortion aan te schaffen...
    Dat vind ik zoiets raars. Je zoekt toch een goeie overdrive, en daarbij maakt het toch niet uit of ie analoog of digitaal is? Waarom zou je je beperken in je zoektocht door alleen op analoog te zoeken?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Voor je Line6 Helix??
    Haha, nee hoor.
    Ik heb een meer traditionele set ook nog, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik meer en meer over de helix begin te spelen.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Mijn plankje bevat tegenwoordig een OCD, een BD-2 (werkt mooi als solo-booster), Mercury Box en een Flower Booster.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik had al een lading od/dist. pedalen, recent heb ik er de Suhr Eclipse aan toegevoegd. Ik verbaas me er telkens weer over hoe amplike dat pedaal klinkt. De Eclipse heeft ook nauwelijks noise. Met afstand mijn stilste od/dist. pedaal.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Dat vind ik zoiets raars. Je zoekt toch een goeie overdrive, en daarbij maakt het toch niet uit of ie analoog of digitaal is? Waarom zou je je beperken in je zoektocht door alleen op analoog te zoeken?
    Omdat digitaal nergens naar klinkt, knurft... Kolere.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Yasser! Lang geleden! Alles wel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Mijn plankje bevat tegenwoordig een OCD, een BD-2 (werkt mooi als solo-booster), Mercury Box en een Flower Booster.
    Hoe pas jij deze drives toe in je muziek? Voor zover ik weet speelde jij toch vrij rechtoe-rechtaan rock ala Normaal?

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Hoe pas jij deze drives toe in je muziek? Voor zover ik weet speelde jij toch vrij rechtoe-rechtaan rock ala Normaal?
    Haha, ja, daarvoor is alleen een schreeuwende AC30 en een booster genoeg! Nee, met mijn vaste bandje sta ik elke maand voor de kinderen van de kerk te spelen. Dat is minder suf dan je zou denken, we staan gewoon met een volledige band op het podium voor elke keer pakweg 50 tot 75 kinderen. En dan spelen we liedjes van Opwekking en zo, en daar zitten ook best stevige nummers tussen. Qua repertoire en stijlen is het best uiteenlopend, en dat vraagt ook een vrij breed klankenpalet. We spelen liedjes in een Johnny Cash-achtige uitvoering, maar ook echte praise-muziek, en dat is veel meer met distortion, vaak gespeeld door gasten met PRS'en digitale racks rechtstreeks de PA in. Nu wil ik dat niet proberen te kopiëren, want zo spelen we zelf niet. Wat dat betreft wijkt ons bandje wel af van wat je normaal gesproken in het wereldje tegenkomt, er zijn niet veel christelijke bandjes die zo leunen op de ouderwetse rock 'n roll. Mijn maatje is de drummer en komt ook uit de classic-rockhoek, dus die basis is behoorlijk oldschool. Maar goed, je ontkomt niet altijd aan een bepaalde stijl bij sommige nummers, en het maakt het ook leuk om te blijven spelen met geluiden. Alleen maar rock 'n roll a la Normaal gaat ook vervelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.291

    Standaard

    Aha, ok duidelijk. Thanks!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top