Op dit moment heb ik een booster, een overdrive, een distortion en een amp simulator op mijn bordje staan om alles te dekken wat ik aan verschillende soorten drives (alleen en gecombineerd) nodig heb.

Thuis heb ik waarschijnlijk nog eens een dozijn aan apparaten liggen om uit te kiezen, mocht ik weer eens van smaak veranderen. Op dit moment zou ik eigenlijk het liefst de overdrive, de distortion en de amp simulator op mijn bordje vervangen door de Wampler Paisley Drive Deluxe. Ik denk dat ik met dat ding en de booster genoeg heb om te kunnen doen wat ik nodig heb voor wat ik nu doe. De Paisley Drive Deluxe staat al een tijd op mijn wensenlijstje. Helaas.... Ik heb enige tijd geleden twee VVV tegoedbonnen (eigenlijk creditcards) t.w.v. €250,- gekregen. Was ik dolblij mee, want daarmee kon ik eindelijk deze wens in vervulling laten gaan. Dacht ik althans. Op de site van de VVV staat slechts één muziekzaak, Guitar King te Boekel. Dus ik neem contact met ze op, maar ze stonden er zelf heel erg van te kijken. Ik werd wel heel lief te woord gestaan door mevrouw Guitar King en ze was best bereidwillend om me te helpen, maar uiteindelijk liep het toch op niets uit. Ze hadden liever geen VVV bonnen (toch vreemd) en om de Paisley Deluxe Drive te bestellen moesten ze 15 units afnemen van de importeur (ook vreemd, want ze adverteren op hun site met ten minste één Wampler pedaal).

Dus mocht iemand toevallig iets willen kopen van €250,- of meer en mocht dat met VVV bonnen betaald kunnen worden, geef mij dan aub een gil, want als ik die bonnen om kan zetten in cash ben ik een heel blij mens.