Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Hello everybody, even voorstellen

    Hallo iedereen,

    Ik ben Peter en net 30 geworden.

    Enkele jaren terug (6 om persies te zijn ) ben ik begonnen met gitaar spelen, ik had al snel de smaak te pakken.
    Ik nam me een toffe beginnersgitaar, niet te duur of te goedkoop, een Blade California en een versterker, namelijk de Roland 30 cube als ik me niet vergis.
    Allemaal tof, maar dan zoals veel beginners,wil je al snel een betere gitaar en versterker, terwijl dit van belange nog niet nodig is. Maar iets veel later een Gibson Les Paul studio aangeschaft en een VOX ac30 versterker.

    Maar nog voor ik er goed mee kon werken en ik eigenlijk nog niet 1 liedje kon spelen, heb ik een beslissing gemaakt en ben ik in de Horeca gaan werken, nieuwe relatie opgebouwd en de tijd verliep, maar het gitaar spelen verdween...

    Er zijn jaren verstreken en elke dag kijk ik naar mijn gitaar, die ik uiteraard nooit heb kunnen weg doen met het idee dat ik er ooit terug met van start zal gaan.

    En die tijd is aangebroken! Ik heb beslist ze terug vast te nemen en te beginnen met Les 1! Alles van nul en goed, ik ben net 30 geworden, de jaren van verstand en volhoudend zijn, zijn aangebroken, Hopelijk toch!? :-)

    Bij deze ga ik nu mijn gitaar stemmen, mijn versterker aansluiten en mij nagels zo kort mogelijk knippen.

    Let's play som guitar!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom, succes en let's rock :-)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Goeje spullen nodigen uit. Je hebt het dik voor mekaar Paulus Vox!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    welkom.. het feit dat je je Les Paul en Vox hebt gehouden en niet hebt weggedaan, geeft aan dat je uit het goede hout gesneden bent....mahonie of zo..... je hebt nog jaren voor de boeg dus uiteindelijk zal het wel goed komen met leren spelen....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #5

    Standaard

    Dank je, k heb mijn speeluurtjes er vandaag al op zitten, wat vliegt de tijd eens je ze vast neemt en begint te spelen.
    Ik sta er weer 100% achter.

    En het heeft altijd gekriebeld en gitaren, tje, het is altijd iets speciaals geweest voor mij, de vormen, snaren enz...

    Ik zal eens proberen een foto te trekken van mijn home made salontafel wat bestaat uit een 8mm gehard glas in ovaal vorm op een op maar gelast frame voor een gitaar onder te leggen wat in mijn gebal een Hofner is van de jaren '60 , namelijk de gitaar die mijn vader bespeelde in zijn tienerjaren!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter202 Bekijk bericht
    een Hofner is van de jaren '60 , namelijk de gitaar die mijn vader bespeelde in zijn tienerjaren!
    Ach ja zo.. je bent dus ook nog erfelijk belast met het gitaarvirus......
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Vrouw aan de kant gezet, en de gitaar (weer) opgepikt?


    Welkom thuis mijn zoon!

  8. #8

    Standaard

    Nee toch niet, wel betere vrouw dan indertijd :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top