Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    mnaar als je dus een wat schepr klinkende amp hebt die vrij hard staat kun je er mooi zon "richt"mic voorhangen.
    pokkel'n

  2. #12
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    neg k3 als je nou ff een goede mic koopt kunnen we ff horen hoe jou settings klinken lijkt me gaaf om te horen

    @Bosch die hoofmelodie uit dit nr moet je houden man want die is echt vet en een langer nr ervan maken !

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    bert, ik heb w at zitten rekenen etc en mijn geniale brein is erachter gekomend at ik misschien na de vakantie nog wel een hoop geld overhoud (zelfs na aankoop 5150+agile) dan kan ik evt wel een mic kopen.
    pokkel'n

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 april 2003
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.089

    Standaard

    Ik vind je solo's mooier als je ze wat meer 'vintage' speelt als je het mij vraagt. Niet dat dit slecht is of zo, maar ik krijg de indruk dat daar veel meer je gevoel in zit. Misschien doe je dat ook al veel langer. De strakheid zou wat beter kunnen zo hier en daar, maar het klinkt soms wat geforceerd en als je van die meer vintage dingen hebt, dan speel je dat (zoals het mij overkomt) veel meer ontspannen. En dus veel beter, want dat vind ik je gewoon erg goed doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top