Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 57
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

    Slecht:
    Joy Division
    Toch niet HET concert van Joy Division? In Paradiso? Het legendarische optreden?


    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 14 augustus 2015 om 11:12
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    In hoeverre is het nog deep purple... ik bedoel de deep purple met john lord, ian gillan, ritchie blackmore, roger glover en ian paice. Vooral blackmore maakte voor mij deep purple wel, dus dat houd me meestal een beetje tegen om 100 euro naar te tellen voor een kaartje deep purple.
    Steve Morse is imo een volwaardige vervanger van Blackmore. Eerst was ik ook sceptisch, maar na een keer ze gezien te hebben met Morse was ik overtuigd. En één heel groot voordeel: je hebt geen last meer van de nukken van Blackmore.
    Een keer meegemaakt dat ie het na een 1/2 uur het voor gezien hield en zo het podium afliep. Blijkbaar had ie er die avond geen zin in.

    Wat betreft Don Airey als vervanger van John Lord... Tsja, zeker geen slechte muzikant, maar wat betreft stijl/sound sprak John Lord mij meer aan.
    Desondanks is het zeker nog de moeite waard, maar 100 euro vind ik ook veel te veel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    708

    Standaard

    Ik mis hier een beetje het "wanneer en waarom ".

    Om af te trappen en wat discussie los te kweken:

    Goed:
    1) Rainbow Ahoy 1981- Zelfs Blackmore in bloedvorm
    2) Deep Purple Ahoy Slaves & Master tour (geloof 1991) - Lord en Turner in bloedvorm
    3) Whitesnake Vredenburg 1981 - Powell in bloedvorm

    Slecht:
    1) Herman Brood Paradiso - drie kwartier gassen en pleite wezen
    2) Black Sabbath Zwolle met Ian Gillan - dramatisch geluid en performance
    3) Fabulous Five Silverstone 2013 - Beroerd geluid, ik was ziek, bassist had een gekneusde vinger en de gitarist was dronken. Gauw vergeten.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Goed:
    Toto - 2012 in de HMH, de hele band in bliedvorm inclusief een herboren Joseph Williams

    Die Antwoord - Rock Werchter 2015, wat een energie en sfeer !

    Royal Blood - Rock Werchter 2015, wat strak en wat een goeie performance en geluid en dat met maar 2 man, 2x gezien op Werchter dat weekend. Topband.

    Slecht:

    The Script - Rock Werchter 2015, wanna be rock sterretjes en vals...

    Counting Crows - Rock Werchter 2015, niet strak, passieve performance en slecht geluid. En tot overmaat van ramp kregen ze ook nog technische problemen met hun backline van dure vintage amps. Zwaar overschatte band.

    Mumford en Sons - Rock Werchter 2015 - overhyped bandje, geen interactie met publiek en mekaar, geluid was wel goed en muziek klonk goed maar saai om naar te kijken en luisteren. En daarbij hielp het ook niet dat er die dag teveel fanboys en girls waren die irritant in m'n rug aan het porren dat ik in de weg stond, duh er zijn 80 duizend mensen op zo'n festival, blijf dan thuis !

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Goed:
    1. DJ Shadow
    2. Vintage Trouble
    3. Bruce Springsteen

    Slecht:
    1. Lenny Kravitz
    2. AC/DC (degelijk, doen wat er van verwacht wordt, helaas niets meer)
    3. The Black Crowes (té stoned om liedjes te spelen en zelfs degelijk te jammen)
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Opmerkelijk dat je Kravitz noemt, op Rock Werchter was hij wel lekker op dreef met z'n band, degelijke show.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik zal hem op een slechte dag getroffen hebben
    Kan gebeuren. Ik vond hem een vlakke, ongeïnspireerde set spelen. Maar da's alweer zo'n 15 jaar geleden schat ik.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vwb slecht heb ik eigenlijk een top 1. Zo slecht als dat wordt nooit meer overtroffen :
    Shane McGowan
    Waarschijnlijk net zo dronken e/o stoned als Thelonius Monster die ik een keer gezien heb. Dramatisch.... Eigenljk zo slecht dat het vermakelijk werd.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    3.007

    Standaard

    Er zelf niet bijgeweest, maar Guns 'n Roses die hun publiek in De Goffert ruim DRIE uur laten wachten nadat de laatste support act gespeeld heeft, dat mag wat mij betreft de boeken in als het slechtste concert in het universum in de geschiedenis der mensheid!

  10. #20

    Standaard

    1. Stevie Ray Vaughn, begin jaren 80 op North Sea Jazz ( legendarische Hendrix interpretaties)
    2. Defunkt, Paradiso ook jaren 80
    3. Gregory Porter, vereeniging Nijmegen vorig jaar

    echt heel slechte concerten kan ik me niet voor de geest halen, zal wel aan de inname van e.e.a. liggen tijdens die bezoeken...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top