Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Etude '15

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Hé, had ik deze nou gemist? Klinkt ook weer lekker! Wel dezelfde opmerking over het tremolo-gebruik als bij je nieuwste nummer. Oefening baart kunst, en mijn buigingen staan ook soms ter discussie ;-) Maar met jouw techniek gaat dat uiteindelijk helemaal goed komen!
    Ha ha misschien moet ik mijn pookie maar weer in de la gooien heb het altijd zonder gedaan.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Ha ha misschien moet ik mijn pookie maar weer in de la gooien heb het altijd zonder gedaan.
    Niet doen hoor! Het is van mijn kant een klein puntje, waarvan ik hoop, opbouwende kritiek en wil je absoluut niet ontmoedigen de pook te gebruiken! Lekker blijven trekken aan die pook

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Niet doen hoor! Het is van mijn kant een klein puntje, waarvan ik hoop, opbouwende kritiek en wil je absoluut niet ontmoedigen de pook te gebruiken! Lekker blijven trekken aan die pook
    Ja weet ik en ontmoedigen doe je mij ook niet hoor ik ga gewoon lekker door en zal de pook wat subtieler gaan gebruiken. Kritiek is altijd welkom, daar leer je weer van

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top