Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Etude '15

  1. #1

    Standaard Etude '15

    Sinds een lange tijd eindelijk weer eens iets in elkaar gefrommeld.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    En ik maar wachten tot t intro losbarste Barry, ik vind je n geweldige gitarist, dat weet je. Je hebt n fantastische techniek en speelt eigenlijk altijd een beetje neo klassieke rock, en daar hou ik wel van. De mix echter is echt bar slecht, de toesten staan hard en zitten de gitaren behoorlijk in de weg. Ook vind ik t jammer dat t zo kort is! Maak eens een lekker lang Yngwie Opus De fans wachten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    En ik maar wachten tot t intro losbarste Barry, ik vind je n geweldige gitarist, dat weet je. Je hebt n fantastische techniek en speelt eigenlijk altijd een beetje neo klassieke rock, en daar hou ik wel van. De mix echter is echt bar slecht, de toesten staan hard en zitten de gitaren behoorlijk in de weg. Ook vind ik t jammer dat t zo kort is! Maak eens een lekker lang Yngwie Opus De fans wachten.
    Bedankt,
    De mix klinkt naar mijn mening wel redelijk maar ook niet super inderdaad maar zou niet weten hoe ik het anders moet doen, ben er ook niet echt een ster in. Denk dat het komt omdat ik een lichte chorus over de gitaar heb. Ben wel met andere stukken bezig welke ik binnenkort zal posten.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Moest gelijk denken aan Tamás Szekeres waar hier nog een cd'tje van in de kast staat. Mix bar slecht valt nu ook wel mee, de gitaar prikt er aardig doorheen hier. Alleen die 2de gitaar valt een beetje weg. De verhouding tussen de gitaren is denk ik wel ok, keyboard iets zachter zal idd de gitaren wat meer ruimte geven.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Moest gelijk denken aan Tamás Szekeres waar hier nog een cd'tje van in de kast staat. Mix bar slecht valt nu ook wel mee, de gitaar prikt er aardig doorheen hier. Alleen die 2de gitaar valt een beetje weg. De verhouding tussen de gitaren is denk ik wel ok, keyboard iets zachter zal idd de gitaren wat meer ruimte geven.
    Bedankt, die cd van "Tamas" heb ik toevallig ook nog ergens heel ver weg in een doos zitten, jaren 90 geloof ik? Onbewust neem je misschien toch altijd wel wat mee in je spel denk ik.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb je soundcloud effe beluisterd. Gaaf, de lol spat ervan af! Ik zie een gozer met een Mozartpruik voor me met een big smile op zn postzegel die Pippi Langkous deuntjes speelt in een moordend tempo. Toen heb ik meteen maar op de 'follow' knop gedrukt... ;-)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HouseMetalJazz Bekijk bericht
    Ik heb je soundcloud effe beluisterd. Gaaf, de lol spat ervan af! Ik zie een gozer met een Mozartpruik voor me met een big smile op zn postzegel die Pippi Langkous deuntjes speelt in een moordend tempo. Toen heb ik meteen maar op de 'follow' knop gedrukt... ;-)
    Leuk bedankt, ook voor je follow/vriendschap !

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Mooi 'melancholisch' nummer. Loop zuivere gitaar en - wederom - goed gespeeld.
    Mix, tja, had iets beter gekund, maar de 'boodschap' komt wel over hoor. Fijns.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #10

    Standaard

    Hé, had ik deze nou gemist? Klinkt ook weer lekker! Wel dezelfde opmerking over het tremolo-gebruik als bij je nieuwste nummer. Oefening baart kunst, en mijn buigingen staan ook soms ter discussie ;-) Maar met jouw techniek gaat dat uiteindelijk helemaal goed komen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top