Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ach alles in de muziek is al een keer of 20 gedaan. Als ze funk gaan spelen lijken ze op weer een andere band.
    Gewoon lol maken en lekker veel gigs doen, go on boys nog ff aan de performance werken en de planken op!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ja dat is een beetje een cop out vind ik. Er is overigens NIETS mis mee met kopieren of coveren als je er zelf lol in hebt, maar ik als luisteraar vind dit niet ergens op lijken, maar gewoon een complete stijl-kopie. Nogmaals, prima als je dat leuk vind, maar ik vind t niet leuk

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Sollicitatie, okeee? 😉
    Waarom moet het allemaal vernieuwend zijn? Als die jongens er lol in hebben met deze stijl, laat ze, ik vind het een heel leuk project. Waarom zou de rapper deze stijl niet trekken?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Of je leest mijn post nog een keer een

  5. #15

    Standaard

    Ik snap beide kanten. Over het "eigen inbreng" verhaal, kan ik bij dit nummer inkomen. Als je als nieuwe band begint, draait het voor mij vooral om samenspel, chemie etc. Het absoluut "unieke" komt later vanzelf. Misschien moet ik volgende week maar een funky stukje opnemen. Wellicht dat het dan minder afgrijselijk voor je wordt😂👍. Bedankt voor al jullie reacties. Zowel positief als opbouwend negatief, fijn om te horen! Kunnen we wat mee.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik vind t niet afgrijselijk dat je kopieert hoor Ik kan prima naar allerlei 'kloon bands', cover bands etc luisteren. Ik vind RatM gewoon echt afgrijselijk haha. Maar trek je dr vooral niets van aan, als jij lol erin hebt is t goed. En blijf vooral posten, want er wordt te weinig gepost de laatste tijd

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Eens, maar ik denk dat rap rock zich uitermate goed leent voor festivals, zeker in de alternatieve hoek.
    Ben benieuwd naar meer van dit fijne bandje.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Stelde er nou iemand een toetsenist voor? Brr , de horror!
    Nee, lekker zo laten vwb bezetting, als het aan mij ligt!
    Kan hier goed naar luisteren. Ik denk dan aan dampende kroegjes met veel zweet en nog meer bier (geen dommelsch en geen amstel aub ).
    Op mijn telefoon luisterend denk ik te horen dat jullie best wel groovend kunnen spelen, ik ben dan ook benieuwd of jullie RATM zouden kunnen combineren met iets als Kings x! Niet dat het nodig is, maar voor de uniekheid dan maar!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Ik blijf jou echt een briljante slaggitarist vinden. Ontzettend fijne timing en sound!
    Ik vind de muziek ook erg tof! Ik vind het behoorlijk anders dan RATM hoor, dit is wel een stuk heavier.
    Vet!
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Ach, zo origineel is RATM ook niet, die hebben weer goed naar Urban Dance Squad geluisterd. Beide hebben bestaansrecht, prima toch? Ik meen ook wat vroege RHCP te horen. So what!
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top