Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1

    Standaard Korte impressie nieuwe band VOKSE

    Hi allen!

    Zoals sommigen van jullie weten is de band Maggie's Bookshop waar ik in speelde gestopt!
    Met de zanger en bassist ben ik een nieuwe band begonnen genaamd: VOKSE (betekent groeien in het Noors, niet te rebels ;-)).

    Wellicht leuk om een korte impressie te laten zien van onze eerste oefensessie. Valt dit genre in de smaak?
    We staan nog helemaal aan het begin, dus alle kritiek/tips zijn welkom.

    https://www.youtube.com/watch?v=BDx1r0Ay04A

    Ik hoor graag van jullie!

    Jip
    Professionele luidsprekerkabels of jack kabels nodig? www.luidspreker-kabel.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitarfreak Bekijk bericht
    Hi allen!

    Zoals sommigen van jullie weten is de band Maggie's Bookshop waar ik in speelde gestopt!
    Met de zanger en bassist ben ik een nieuwe band begonnen genaamd: VOKSE (betekent groeien in het Noors, niet te rebels ;-)).

    Wellicht leuk om een korte impressie te laten zien van onze eerste oefensessie. Valt dit genre in de smaak?
    We staan nog helemaal aan het begin, dus alle kritiek/tips zijn welkom.

    https://www.youtube.com/watch?v=BDx1r0Ay04A

    Ik hoor graag van jullie!

    Jip
    Ik hoor rage against the machine, niet onaardig hoor!

  3. #3

    Standaard

    Dat is ook zeker een grote inspiratiebron!
    Bedankt voor je reactie :-).
    Professionele luidsprekerkabels of jack kabels nodig? www.luidspreker-kabel.nl

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Erg gaaf dit !
    Rage against idd, ook qua rap stijl Zack de la Rocha, alleen wat minder militant 😉
    Goeie drummer en strakke riffs, ga zo door en zorg dat jullie op festivals komen want daar is deze stijl erg geschikt voor. Ik ben fan bij deze, dus graag meer posten👍

  5. #5

    Standaard

    Altijd lekker dergelijke bands! Hoewel niet origineel, voor festivals makkelijk scoren. Werk daarnaast aan je performance want als je dit live gaat brengen is het voor het publiek extra cool als de energie van het podium af spat. Succes!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Erg gaaf dit !
    Rage against idd, ook qua rap stijl Zack de la Rocha, alleen wat minder militant 
    Goeie drummer en strakke riffs, ga zo door en zorg dat jullie op festivals komen want daar is deze stijl erg geschikt voor. Ik ben fan bij deze, dus graag meer posten
    Thanks, leuk om te lezen! Zal het de drummer zeggen ;-).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Altijd lekker dergelijke bands! Hoewel niet origineel, voor festivals makkelijk scoren. Werk daarnaast aan je performance want als je dit live gaat brengen is het voor het publiek extra cool als de energie van het podium af spat. Succes!
    Lage lander, thanks!! Ik geef je gelijk over de performance, maar om nu geënsceneerd los te gaan in een oefenruimte is ook zoiets . Het genre-truucje van dit nummer is vaker gedaan, absoluut! Nieuwe nummers staan wat verder van dit genre af, meer funk. We shall see..
    Professionele luidsprekerkabels of jack kabels nodig? www.luidspreker-kabel.nl

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitarfreak Bekijk bericht
    Lage lander, thanks!! Ik geef je gelijk over de performance, maar om nu geënsceneerd los te gaan in een oefenruimte is ook zoiets . Het genre-truucje van dit nummer is vaker gedaan, absoluut! Nieuwe nummers staan wat verder van dit genre af, meer funk. We shall see..
    Was een algemene tip betreffende de mogelijk komende live performance. We willen niet dat jullie jezelf verwonden in het oefenhok :-) Meer funk zeg je, laat maar komen!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Was een algemene tip betreffende de mogelijk komende live performance. We willen niet dat jullie jezelf verwonden in het oefenhok :-) Meer funk zeg je, laat maar komen!
    Haha! We keep you posted :-). Thanks!
    Professionele luidsprekerkabels of jack kabels nodig? www.luidspreker-kabel.nl

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Funk??? Ik hoop toch meer rauwere hardcore rap te mogen zien van jullie! En moet het toch funky, misschien in de stijl van living color?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Los van t feit dat ik RatM veschrikkelijk vind.... Ik vind dit een regelrechte kopie. Geen eigen inbreng. Als de intentie is een kloon te zijn: missie geslaagd. Als dat niet de missie is, wat dan wel? Laat liever wat van dat funky spul horen dan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top