Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard Lovepedal purple plexi se (de witte)

    Ik heb zonet een tweedehandse lovepedal purple plexi se gekocht. Het pedaaltje klinkt echt waanzinnig lekker maar*volgens mij is er iets verkeerd met de gain knop. Wanneer die volledig dicht staat, krijg je al redelijk veel distortion. Draai je hem daarna open, gebeurt er niets tenzij je echt tot voorbij 3 uur draait. Dan komt er opeens nog een dot gain bij. Maar ertussen gebeurt er niets. En de toneknop geeft weinig toonverschil. Een beetje wel maar geeft vooral ook gain bij. Is dit normaal? Mensen die ervaring met dit pedaal hebben?

    Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2008
    Locatie
    071
    Berichten
    512

    Standaard

    Die toneknop doet inderdaad behoorlijk weinig. Dat is normaal. De gainknop hoort wel normaal te werken. Wellicht maakt deze slecht contact op minimale settings.

    Voor mij werkte dat pedaal overigens voor geen meter. Op mijn setup klonk het schel en fuzzy.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Ik heb dit pedaal gehad. EN weer weggedaan. Waarom? De gain en tone knop deden imho veel te weinig. Dus komt overeen met jouw bevindingen 😃


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top