Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 41
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Waarom staat er made in USA op en die merknaam. Is dat om toekomstige mogelijke kopers te misleiden.

    Er wordt hier op het Forum altijd geageerd over b.v.Ali gitaren met een Martin logo.

    Als jij je er beter door voelt dan moet je het doen, maar ik zie het als een Mercedes logo op een Opel Kadet plakken. verder een mooie gitaar en complimenten voor het bouwen.

  2. #32

    Standaard

    @Motorhan: Misschien even de tekst lezen voordat je me gaat beschuldigen van het misleiden van kopers. Zoals al gezegd heb ik lang getwijfeld of ik het logo er op zou zetten maar vind ik het gewoon een mooie trussrod cover. Deze gitaar is bovendien niet met de intentie gebouwd om te verkopen, en als dat wel gaat gebeuren wordt daar heel expliciet bij vermeld dat dit een kopie is. Bovendien is de setup zeer duidelijk niet gelijk aan het origineel.

    Beetje jammer ook om bij zelfbouwsels bij voorhand al de vergelijking te trekken tussen een mercedes en een opel kadet.
    SPELUHHHHHHH!!!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik vind deze gitaar zeker een BMW en iedereen weet dat die veel beter zijn dan mercedessen ;-)

  4. #34

    Standaard

    Hahaha, thanks Napoje :-D
    SPELUHHHHHHH!!!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smeigel_12000 Bekijk bericht
    @Motorhan: Misschien even de tekst lezen voordat je me gaat beschuldigen van het misleiden van kopers. Zoals al gezegd heb ik lang getwijfeld of ik het logo er op zou zetten maar vind ik het gewoon een mooie trussrod cover. Deze gitaar is bovendien niet met de intentie gebouwd om te verkopen, en als dat wel gaat gebeuren wordt daar heel expliciet bij vermeld dat dit een kopie is. Bovendien is de setup zeer duidelijk niet gelijk aan het origineel.

    Beetje jammer ook om bij zelfbouwsels bij voorhand al de vergelijking te trekken tussen een mercedes en een opel kadet.
    Ik bedoelde niet dat jou gitaar minder is dan een gitaar van de gevestigde orde, maar het blijft nep, wat voor reden je er ook voor hebt. en wat er in de toekomst mee gebeurd kun je nu niet weten. En ook al heb je niet de intentie om te verkopen dan nog.

    Wees trots op wat je hebt gemaakt, ziet er mooi uit, en zet er een logo op met je eigen naam. dat je hebt gekozen voor dit logo omdat je het model mooi vind kan maar maak er dan zelf 1 waar niet op staat made in USA en niet een gestolen merknaam.

    Maar zoals ik eerder opmerkte als jij je er beter door voelt moet je het zo laten, ik vind het een beetje zielig.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Ik vind het een mooie gitaar, maar vind met name het Made in USA een gemiste kans. Je bent toch trots op wat je gemaakt hebt? Dan mag daar toch ook op staan dat jij de bouwer uit NL bent? Ik ga binnenkort een flowerbooster bouwen, en daar komt gewoon mijn naam op te staan. Je kunt alles kiezen wat je maar wil, wees creatief!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Wat je heel makkelijk kunt doen is een nieuwe cover maken met een zelf verzonnen naam (die qua vorm en lengte wel een beetje gebaseerd mag zijn op dat van Rickenbacker) in dit lettertype:
    http://www.dafont.com/dymaxion-script.font

    Dan heb je toch dezelfde look, maar wel je eigen ding.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Wat zit iedereen nou te miepen over dat logo. De goede man heeft een fraaie gitaar afgeleverd, daar gaat het toch om.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Kwam je een beetje goed uit met de brug smeigel?

  10. #40

    Standaard

    Ja napoje, de brughoogte is exact goed. Geen freeswerk voor nodig geweest. Gisteren getest met de band en ook op volume komt hij lekker mee. Halsje ligt lekker in de hand dus al met al erg tevreden over het eindresultaat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top