Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Twee midi footcontrollers

    Even een vraag voor de midi experts...

    In mijn rack heb ik de egnater ie4 preamp, engl 840/30 eindtrap, voodoolab gcx waarmee ik via een voodoolab ground control, een aantal pedalen schakel. Ik wil graag een delay pedaal met midi functie toevoegen (timeline, sdd3000 of de echolution).

    Ik wil het delay pedaal in een loop van de gcx zetten. Met een kleine midi footcontroller (midi mouse oid) wil ik door de presets van het pedaal schakelen.

    Nu mijn vraag: ik heb op de groundcontrol 1 preset voor solo's (hij stuurt in die preset een aantal cc's naar de gcx, en schakelt een kanaal naar de egnater ie4. Kan ik in deze preset van de groundcontrol ook een pc naar het delay pedaal laten sturen en dus nog steeds de mogelijkheid hebben om met een kleine midi foot controller door de presets te kunnen gaan van het delay pedaal?


    Dus feitelijk is mijn vraag of ik in deze situatie het delay pedaal door twee midi controllers kan aansturen?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Als je de groundcontrol op verschillende midi-kanalen kan laten zenden en de midi-delay op een ander midi-kanaal kan laten ontvangen, zou het moeten kunnen. Ik ken de apparaten niet goed dus zonder inlezen kan ik het niet explicieter maken...

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is dat ook geen probleem. De delay zal gewoon naar program changes op het ingestelde midi kanaal luisteren en het mag niet uitmaken waar het signaal vandaan komt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top