Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 105
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.498

    Standaard

    Dat bedoel ik met polariseren, denken in groepjes en belangen.
    Dat is geen eigenschap die je van een moderator wil zien mocht je daar ambitie voor hebben.
    Afgezien daarvan, het is er niet, die groepjes, er is nieuw en oud los zand. Maar je bent al senior member dus geef het nog een paar maanden en je behoort al tot de oude kliek, of je wil of niet.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik denk juist niet in groepjes..... Heb meer dan 10 jaar vakbondswerk gedaan en prima geleerd niet te polariseren.
    Ik verwoord dat met 2x het algemeen belang cq de grote gemene deler aan te halen, zonder sterke inhoudelijke reactie daarop.
    Ambities? Die liggen op andere vlakken.
    Een goedbedoelde vraag en suggestie mond uit in een topic waar ik mij niet in thuis voel.

  3. #83
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Als ik vraag naar de grote gemene deler, zegt een moderator dat die er niet is. Dat roept de schijn op dat het belang van een groepje "oude jongens" boven het algemene belang wordt gesteld.
    Dit is echt compleet uit de lucht gegrepen. Toon eerst maar eens aan waar je deze conclusie vandaan haalt. Maar dat zal wel niet gebeuren, want je bent tot nu toe op geen enkel van mijn argumenten ingegaan. Maar met dit soort gebakken lucht uitspraken verklaar je jezelf wel tot een droeftoeter eerste klas.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Natuurlijk is er een groep oudgedienden, maar die hebben niet meer of minder rechten dan iemand anders en volgens mij heeft er niemand hier een groter belang dan wat informatie uitwisselen en slap ouwehoeren. Misschien zoek je dus wel iets achter de uitspraak van een moderator wat er simpelweg niet is.
    Bedankt dus voor de opbouwend bedoelde suggestie, vind je het heel erg als ik daar niks mee doe?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  5. #85
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Vergelijk je jezelf nu met een mooie vrouw?
    Als er in de kroeg iemand naast je komt zitten, die de hele tijd over de muziek ligt te zeiken, zeg je op een gegeven moment toch ook wel dat die dan maar een andere kroeg moet zoeken? Of blijf je geduldig naar dat gezeur luisteren of begin je dan zelfs mee te zeuren?
    En aan een barman vragen of hij een ander plaatje wil opzetten, is iets heel anders dan zijn hele muziekcollectie proberen te veranderen...
    over de muziek zeiken moet je niet doen als je nieuw bent, maar als de barkeeper of vaste klanten zich echter weinig klantvriendelijk of zelfs onbeschoft gedragen naar jou toe heb je alle reden om kritiek te uitten

    ik heb dit meer dan eens meegemaakt en er werd helaas niet altijd iets aan gedaan vanwege solidariteit met de oude vaste mensen of vanuit het oogpunt van de inkomsten

    zo werd een extreem onbeschofte oude kerel getolereerd in een poolcentrum omdat hij elke avond de gokkast vol gooide. dat hij een vrouwelijke barkeeper voor temeier uitmaakte was zelfs niet genoeg om hem weg te sturen werd gewoon door de vingers gezien
    Laatst gewijzigd door Brad; 8 augustus 2015 om 02:35

  6. #86
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Wat er in Off Topic geschreven wordt maakt mij niet zoveel uit, mits er maar een bepaalde minimale fatsoensnorm gehaald wordt.

    Ik heb meer moeite met het aantal Off Topic bericht IN On Topic. Als ik een zinnig topic volg, dan vind ik het prettig als het daartoe beperkt blijft. Daarnaast ben ik geen voorstander van teksten als 'sterf hoer sterf' of 'rot maar op'.
    ach een grapje tussendoor kan ik wel waarderen maar het moet inderdaad wel binnen bepaalde grenzen blijven

    en nee, ik ben geen lid van de evangelische omroep mensen en je moest eens weten wat voor grapjes ik soms maak

    maar ik weet wel waar en tegen wie ik die grapjes maak, dus als ik vermoed dat er mensen bijzijn die er aanstoot aan kunnen nemen houd ik mij in
    Laatst gewijzigd door Brad; 8 augustus 2015 om 02:38

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Dit is echt compleet uit de lucht gegrepen. Toon eerst maar eens aan waar je deze conclusie vandaan haalt. Maar dat zal wel niet gebeuren, want je bent tot nu toe op geen enkel van mijn argumenten ingegaan. Maar met dit soort gebakken lucht uitspraken verklaar je jezelf wel tot een droeftoeter eerste klas.
    Ik zou niet weten op welk argument ik niet ben ingegaan. Ik trek geen conclusie, maar schrijf dat het de schijn oproept. In posting #36 en #38 geef je zelf aan dat er geen algemeen belang is en praat je zelf over "we" en dat de norm van "we" misschien niet die van iedereen is maar wel van "ons". Ik vraag mij slechts af of we en ons het gemiddelde forumlid is, of een beperkt deel daarvan.

    Met grote gemene deler bedoel ik het belang van alle forumleden en zelf schrijf je "er is geen algemeen belang". Dat vind ik geen handige uitspraak van een moderator.

    Wat mij betreft laten we het hierbij. Als ik iemand voor zijn hoofd heb gestoten, dan spijt mij dat en bied bij deze daarvoor mijn excuses aan. Als ik als nieuwkomer onvoldoende rekening heb gehouden met een algemeen geaccepteerde cultuur en die cultuur verkeerd heb ingeschat, dan is dat mijn tekortkoming geweest. Ik weet dat de taak van moderator soms een ondankbare taak is en waardeer hen die die taak op zich nemen.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.914

    Standaard

    Dit topic met veel verbazing gelezen.
    Opvallend:
    -3 gasten die alle drie nog geen 2 maanden lid zijn, menen te moeten tornen aan de status quo.
    -Brad geeft aan geen jonkie te zijn, maar leestekens (ik noem bijv. de punt aan het eind van een zin) en hoofdletters heeft ie zo te zien nog niet gehad op school. Weet je wie dat ook nog niet hebben gehad? 6 jarigen.
    boom
    roos
    vis
    vuur


    Post #76 van Kakihara slaat de spijker op de kop trouwens.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  9. #89
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik heb het forum nu een paar keer bestudeerd en het volgende is mij wel duidelijk geworden. Men meent hier dezelfde policy te kunnen hanteren als een willekeurig buurt café. Ik heb al eens het voorbeeld aangehaald van een poolcentrum waar sprake was van ongeveer dezelfde situatie.
    Nou is het de moeite waard te vermelden dat het bewuste poolcentrum gevestigd is in een groot winkelcentrum die bezocht word door vele bezoekers die uit de hele streek daarheen komen. Dan kun je het naar mijn mening niet maken een bepaalde mores er op na te houden die afwijkt van de algemeen geldende fatsoensnormen.
    Dat kun je doen in een of ander achteraf café in de haven. en om dat te betrekken op dit forum. We zitten hier op het internet op een forum die in principe voor iedereen toegankelijk is.

    En als we het dan over zesjarigen hebben. Als ik bepaalde topics/posts hier lees heb ik het idee weer terug te zijn op de kleuterschool. Het zijn verbazingwekkend genoeg volwassen mensen die deze dingen schrijven waarvan sommigen zelfs de vijftig en zelfs de zestig gepasseerd zijn. Brum zal dan wel gelijk hebben, het zullen inderdaad wel mensen zijn met een verhaal.

    En om je even te corrigeren:

    AAP

    NOOT

    MIES


    de volgende drie woordjes van de leesplank doen we de volgende week
    Laatst gewijzigd door Brad; 9 augustus 2015 om 17:41

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.484

    Standaard

    Ik snap het nog niet helemaal. Zó grof is het hier toch ook weer niet? Of ik bevind me in het echte leven in totaal verkeerde kringen, dat kan ook.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top