Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 105
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    708

    Standaard

    Tjemig, heeft iedereen een beetje teveel tijd over of zo om hier serieus op door te gaan? Ga lekker spelen!
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.366

    Standaard

    Ja ik ga een nummer instuderen van de Ramones en wel 'Beat on the Brad with a baseball-bat'.
    Ik snap nu waar zij de inspiratie vandaan haalden.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.589

    Standaard

    Om toch een serieuze reactie te geven:

    Ik ben blij dat we hier nog geen avatars hebben. Ik ken ook wel fora waar ze avatars én sigs met foto's toestaan. Dan wordt een reactie van één regel al snel zo groot als een half scherm. Vaak ook nog i.c.m. bewegende gifjes in de sig, je wordt er knettergek van. En het voegt IMO ook niks wezenlijks toe. In je profiel kun je aangeven wat voor gear je hebt en eventueel een website. Ik vind het wel prettig lezen zo zonder al die afleidende bende.

    En wat betreft omgang met elkaar: er zijn maar weinig forums waar met zoveel wederzijds respect over onderwerpen als religie en politiek gediscussieerd wordt als hier. Sterker nog, op de meeste zijn die onderwerpen verboden. Hier zijn dat IMO de beste onderwerpen in Offtopic. Daarnaast zijn er nogal wat initiatieven opgestart om forumleden te steunen, financieel of in levende lijve bijstaan. Minimeetings, grote meetings, noem maar op. Ik ken maar weinig fora waar men zo met elkaar begaan is. Daar helpt geen avatar aan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Arse Bekijk bericht
    Strekking van het verhaal: iedereen is te gast en als het niet bevalt, dan rot je lekker op.

    Enige gedrag dat aan te kaarten is staat in de forumregels.
    ........zoals ik al zei in #28

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Ga nou niet lopen jankmuilen, halve tamme. Je verandert zelf mijn naam in de quote, maar wel janken?

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht

    En wat betreft omgang met elkaar: er zijn maar weinig forums waar met zoveel wederzijds respect over onderwerpen als religie en politiek gediscussieerd wordt als hier. Hier zijn dat IMO de beste onderwerpen in Offtopic.
    Precies, zo hebben we bijvoorbeeld het reli-topic waar 'dikke veertigers' inmiddels bekennen dat meisjes van 16.... etc.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.589

    Standaard

    Pardon? Geef even een linkje van de betreffende post dan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    ik heb een tijdje zelf achter de schermen mee kunnen kijken als mod.

    Jongens, het valt niet mee. ze hebben allemaal een dubbelrol als lid en als mod. Ze hebben erg weinig middelen en willen best een hoop, maar lang niet alles kan. Beetje begrip voor die ondankbare taak is wel op z'n plaats.

    Het forum is in de loop van de jaren gegroeid tot wat het is, met zijn eigen cultuur.

    Zie het als de kroeg op de hoek. Er zijn bepaalde basisregels. Overtreed je diem, dan wordt je op je vingers getikt middels een berichtje. Verder is het gewoon een bestaande cultuur met alle smaken en verschillen bij elkaar.

    Wanneer je die kroeg binnen stapt en je vind het niets, dan kan je de boel proberen te veranderen, of een andere kroeg zoeken.

    Zo simpel is het eigenlijk. Denk dat Fred het heel mooi verwoord heeft in een eerder stukje: Kijk eens rond en probeer eens te wennen. Verder een tip: Wanneer je een moraalridder of fatsoensrakker wil zijn, zorg er dan wel voor dat je gedrag ook consequent is, anders komt het ook niet geloofwaardig over.

  9. #59
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    ........zoals ik al zei in #28
    Zonno , nu spreek ik even als mod: je loopt wel te jankmuilen over goede manieren, maar zoals deze post, met je ontzettend grappige naamsverandering, is echt beneden peil.
    Doe normaal mee met de discussie of er volgen maatregelen.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  10. #60

    Standaard

    Ik geef toe: die naamsverandering was ontzettend grappig, maar een beetje onder de gordel. Sorry.
    Maar telkens tegen mensen zeggen dat ze anders "lekker kunnen oprotten" is evengoed beneden alle peil. Daar zouden dan ook eens maatregelen tegen genomen kunnen worden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top