Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 105
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Er nog niet bij stilgestaan dat er mensen, waaronder ik, zijn die er helemaal geen boodschap aan hebben om herkend te worden op straat, of die onder hun echte naam traceerbaar zijn ("what happens on the internet, stays on the internet. Forever"). Wat ik hier doe & zeg doe ik hier, en wat ik daarbuiten doe, daar heeft niemand hier omstaans naar.
    Ja hoor, dat is een ieders goed recht. Zelf heb ik nix met die anonimiteit. Ik heb niets te verbergen. Die anonimiteit gebruiken om ongenuanceerd je mening te verkondigen, iets of iemand af te zeiken, of uitingen te doen die je in real life niet zou doen/durven, vind ik nogal laf. Wie de schoen past trekke hem aan.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik heb mezelf geen brum genoemd om mensen anoniem af te zeiken, maar wens toch anoniem te blijven, wat Fingers ook al aangeeft. Misschien ben je je niet zo bewust van de nadelen van internet en het 'dossier' wat er van je bij wordt gehouden door vele partijen, waar je geen weet van hebt.

  3. #33
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Het is zeker iets om over na te denken. Ik heb als mod al heel vaak verzoeken gekregen van gitaarnetleden om posts te verwijderen, soms van jaren terug, omdat Google ze steeds maar naar voren haalde. Dat kan best storend zijn als je in het verleden ooit wat rare onzin hier gepost hebt, terwijl je nu graag als serieus persoon bekend wil staan.
    (Ik moet erbij zeggen dat ik die verzoeken altijd inwillig uiteraard.)
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Mensen posten hier foto's van zichzelf, hun familie, hun band, linken naar FB pagina's, er zijn meetings..
    Ik zet mensen wel eens op een gastenlijst als ze daar om vragen, laat iets maken of repareren door een forumlid dus soms ontmoet je wel eens iemand.
    Die alias heeft weinig intern met anonimiteit te maken. Maar wel verstandig als je om wat voor reden hier niet gevonden wil worden door google op je eigen naam.
    En geloof me, daar kan ik je zo een paar goeie redenen voor geven.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 6 augustus 2015 om 23:06
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #35
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    ik wil niet lullig doen maar als ik naar andere fora kijk dan zouden veel figuren hier allang op zijn minst een serieuze waarschuwing hebben gekregen, zo niet dan waren op zijn minst een fiks aantal posts verwijderd

    ik ken wel een forum waar een bepaald
    figuur bijna alles kan maken, we zijn er achter gekomen dat die persoon daar veel macht heeft omdat hij geld in dat forum steekt

    ik kan mij dus ook niet vinden in het idee dat je aan zaken die op andere fora doorgaans niet geaccepteerd worden maar moet wennen, of anders maar weg moet gaan
    Laatst gewijzigd door Brad; 7 augustus 2015 om 05:17

  6. #36
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Ja, maar ik wil toch twee opmerkingen maken. Ten eerste is er een groot verschil tussen Off Topic en de andere subfora. Dat is in de loop der jaren zo gegroeid, en geaccepteerd. Gedrag in Off Topic wordt lang niet altijd toegestaan in de andere subfora van Gitaarnet, daar is een duidelijk verschil tussen.
    Ten tweede, het gedrag waar je je zo aan stoort is hoe we ons hier al meer dan tien jaar gedragen. Misschien niet de norm van iedereen, maar wel van ons. Om het maar bot te stellen (daar gaan we weer...) het kan me echt niet schelen of je je daar in kan vinden of niet, het is onze manier van spreken en met elkaar omgaan. Dat gaan we niet veranderen voor iedereen die hier net een paar maanden zit.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Wat is eigenlijk het doel van dit forum? Als moderators zo over "ons" praten, wat is dan het algemene belang? Zijn er statuten waar bv een doelstelling in staat omschreven? Er zijn ook adverteerders die een bepaald basisniveau zullen verwachten lijkt mij.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 7 augustus 2015 om 00:03

  8. #38
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Er is geen algemeen belang, er is geen doel en er zijn zeker geen statuten. Dit forum is ooit gestart door een enkele vent, die zich de laatste jaren niet veel meer laat zien. Adverteerders ken ik niet, die moeten maar naar de eigenaar met hun verwachtingen. Punt. Einde verhaal. Je maakt het veel belangrijker dan het is.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  9. #39
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    vreemd verhaal

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Dit is gewoon een forum met huisregels, o.a. in oftopic te vinden.
    Als je vindt dat die regels niet goed nageleefd worden kan je dat rapporteren, veel verder gaat het niet.

    Je moet moderators ook niet zien als wij en hunnie. Het zijn gitaarnetters die daarnaast nog wat liefdewerk oudpapier tijd in het forum steken. En soms is het best ondankbaar werk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top