Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 105
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Klagen? Ik start het topic met een vraag/suggestie, dat is geen klagen.
    Tsja, misschien komt het door de Rotterdamse direktheid van Bert en mij, maar op mij komt het over (lees: op mij komt het over) als gejank.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Tsja, misschien komt het door de Rotterdamse direktheid van Bert en mij, maar op mij komt het over (lees: op mij komt het over) als gejank.
    Een vraag, suggestie of commentaar afdoen als gejank komt op mij over als sneu en kortzichtig. En nu ga ik ff lekker muziek maken.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Nee, ik zeg hoe het op mij overkomt, niet dat het zo is. Jouw bedoeling kan anders zijn.

    Wat ik je mee wil geven: lees door regels heen, skip stukken die je niets doen.

    Zo heb ik niets met: kauffmann eindeloos de hemel in prijzen, net als de Lester en die relicstrats. Daar skip ik dan maar snel met een flinke korrel zout doorheen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Zo heb ik niets met: kauffmann eindeloos de hemel in prijzen, net als de Lester en die relicstrats. Daar skip ik dan maar snel met een flinke korrel zout doorheen.
    Dat mag je natuurlijk doen. Ik probeer objectief te zijn en te onderbouwen. Maar meningen en smaak zijn subjectief. Wel sta ik voor mijn mening en deel ik die als ik denk dat een ander daar zijn voordeel mee kan doen.

    Afijn, ik heb mij laten verleiden tot een discussie waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Gelukkig lees ik ook zinnige, informatieve, leuke zaken hier en zal ik inderdaad beter moeten leren skippen.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 6 augustus 2015 om 22:13

  5. #25
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Joost, dan is het geen klagen. Jeetje, wat heb ik me ongelukkig uitgedrukt, zeg! En nog steeds kan ik niets met je verhaal.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Och, wat voegt het toe...
    Het leuk, het is wat persoonlijker en je herkent iemand sneller aan zijn avatar.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Het leuk, het is wat persoonlijker en je herkent iemand sneller aan zijn avatar.
    Precies. En dat persoonlijke nodigt mij ook meer uit om bv ook buiten het forum eens in levende lijve af te spreken. Of op een beurs, in een shop, of concert iemand te herkennen. Ik haal mijn sociale leven zeker niet uit een forum, maar uit contacten op een ander forum (over een andere hobby) heb ik al meerdere leuke kennissen opgedaan.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    J............ niet alleen off topic, maar ook nogal schunnig, erg flauw of totaal ondoorgrondelijk. Kennelijk mag er onder het motto van "ouwe jongens krentebrood" van alles worden gepost ......t....
    Dit is inderdaad niet het meeste beleefde forum. Wat mij opvalt is dat iedereen die daar wat van zegt te horen krijgt dat hij er maar aan moet wennen of naar een ander forum moet gaan, wat onzin is. Niemand hoeft ergens aan te wennen en niemand hoeft weg te gaan.
    Laatst gewijzigd door Zonno; 6 augustus 2015 om 22:57

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Dit is inderdaad niet het meeste beleefde forum. Wat mij opvalt is dat iedereen die daar wat van zegt te horen krijgt dat hij er maar aan moet wennen of naar een ander forum moet gaan, wat onzin is. Niemand hoeft ergens aan te wennen en niemand hoeft weg te gaan.
    Goed om dit soort nuanceringen te lezen. Bedankt.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    En dat persoonlijke nodigt mij ook meer uit om bv ook buiten het forum eens in levende lijve af te spreken. Of op een beurs, in een shop, of concert iemand te herkennen.
    Er nog niet bij stilgestaan dat er mensen, waaronder ik, zijn die er helemaal geen boodschap aan hebben om herkend te worden op straat, of die onder hun echte naam traceerbaar zijn ("what happens on the internet, stays on the internet. Forever")? Wat ik hier doe & zeg doe ik hier, en wat ik daarbuiten doe, daar heeft niemand hier omstaans naar.

    Enneh, op faescesbroek heb jij je strat als profielfoto en verder absoluut nul informatie... Erg uitnodigend, hoe kan ik je nu herkennen als ik je tegenkom op straat. Ik zou zo graag eens afspreken. (iets met "practice what you preach")
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top