Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 105 van 105
  1. #101
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht

    Als ik het voor mijzelf moet samenvatten:

    Je hebt een mening;
    Bijna niemand boeit het iets;
    Je gaat steeds meer op die dorpsdwaas lijken die op een zeepkist staat te brullen;
    Je wil een revolutie en hebt twee medestanders die net komen kijken;
    De meeste oudere die ik zie reageren vinden het best zoals het is (anders waren ze wel vertrokken);
    Verder zie ik een verschrikkelijk groot bord, misschien wel een stalen plaat.
    Nou mij boeit het wel hoor, heel erg zelfs. en de term dorpsdwaas is zeer op zijn plaats alleen is het niet van toepassing op de persoon die jij bedoelt. En als we het over stalen platen hebben, nou, nou! Ik weet niet hoe oud jij bent maar als ik sommige posts van jou lees dan denk ik, man waar zijn we nou helemaal mee bezig.

    En geen van ons komt net kijken, ja op dit forum misschien maar dat is helemaal niet relevant.

  2. #102
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Oude leden die elkaar kennen kunnen wel wat lomp doen, maar daar zijn we allemaal gitaristen voor.

    Verder denk ik inderdaad dat je wat aan je incasseringsvermogen moet doen. Het is hier geen Libelle of EO.
    Daar zijn we allemaal gitaristen voor? Dan ben jij in de loop der tijd andere gitaristen tegengekomen dan ik. Nou ja ik ben er hooguit twee tegengekomen die zich lomp gedroegen. En de oude leden gedragen zich niet alleen lomp onder elkaar.

    Het hoeft hier inderdaad niet op de Libelle te gaan lijken maar het hoeft er ook niet zo aan toe te gaan als op een middelbare scholierensite waar men elkaar via internetpesten de tent uit probeert te vechten
    Laatst gewijzigd door Brad; 10 augustus 2015 om 02:27

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Brad, tuurlijk boeit het jou wel. Jij bent ook een van de twee medestanders die ik bedoelde. Kennelijk snapte je dat zelf niet. En met net komen kijken... Laat ook maar...
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 10 augustus 2015 om 05:01

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid:

    - ik ben nooit op zoek gegaan naar "medestanders"
    - ik heb nooit een "revolutie" op willen starten (waar wordt dat uit opgemaakt?)
    - ik ben nooit meegegaan in het taalgebruik dat wel jegens mij is gebruikt
    - hoewel ik Brad begrijp, vind ik zijn postings in deze niet oplossingsgericht

    Ik stel voor dit topic te sluiten. We, ons, hullie, zullie, dat lijdt nergens toe. Ik wil met plezier gebruik maken van dit forum en dat wens ik iedereen toe.

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Het is hier helemaal niet zo'n kliek als dat het nu wordt neergezet. Als we dan toch moeten gaan vergelijken met de boze buitenwereld, stel je het volgende voor:
    Je komt al jaren in dezelfde kroeg, voetbalkantine, vereniging of whatever. Er is wel wat verloop in het ledenbestand of klantenkring, maar een clubje van de oude garde is altijd blijven komen. De nieuwelingen worden doorgaans prima ontvangen en uiteindelijk ook opgenomen in de groep. Totdat er op een bepaald moment een nieuw lid binnen komt stampen. Deze heeft een wat aanwezig karakter, mengt zich snel in de gesprekken en komt ietwat betweterig over. Vervolgens gaat dit nieuwe persoon in al zijn enthousiasme vertellen wat hem niet bevalt aan de gesprekken tussen de andere leden. Hoe denk je dat er door de al aanwezige klanten gereageerd gaat worden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top