Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 105
  1. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik snap het nog niet helemaal. Zó grof is het hier toch ook weer niet? Of ik bevind me in het echte leven in totaal verkeerde kringen, dat kan ook.
    Dat is dus het grappige; dat denk ik ook. Ik ben al 12 jaar lid en lees al mee vanaf dag een of twee dat het forum bestaat. Kijk soms kan er wel groffe taal geuit worden, maar daar prik je zo doorheen denk ik dan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Dat is dus het grappige; dat denk ik ook. Ik ben al 12 jaar lid en lees al mee vanaf dag een of twee dat het forum bestaat. Kijk soms kan er wel groffe taal geuit worden, maar daar prik je zo doorheen denk ik dan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat klopt hoor en dat prikken kan ik ook best. Mij valt meer de houding van een beperkte groep op. Die zou wat mij betreft wel iets socialer en genuanceerder mogen. Dat wordt echter als "fatsoensrakkerij" bestempeld (zie ergernissen topic). Ik vind het zonde dat een mooi platform als deze bedoezeld wordt en afbreuk doet aan onze gezamenlijke passie: gitaren. Puur het feit dat ik het bespreekbaar wil maken, roept kennelijk al zoveel weerstand op dat het ontaard in uitingen waar ik niet mee geassocieerd wil worden.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik vind het zonde dat een mooi platform als deze bedoezeld wordt en afbreuk doet aan onze gezamenlijke passie: gitaren.
    Was ff afgehaakt. Net ff alles weer doorgelezen.

    Als ik het voor mijzelf moet samenvatten:

    Je hebt een mening;
    Bijna niemand boeit het iets;
    Je gaat steeds meer op die dorpsdwaas lijken die op een zeepkist staat te brullen;
    Je wil een revolutie en hebt twee medestanders die net komen kijken;
    De meeste oudere die ik zie reageren vinden het best zoals het is (anders waren ze wel vertrokken);
    Verder zie ik een verschrikkelijk groot bord, misschien wel een stalen plaat.

    Klopt de samenvatting zo'n beetje? Weinig zin om al het geneuzel nog eens secuur door te lezen.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Was ff afgehaakt. Net ff alles weer doorgelezen.

    Als ik het voor mijzelf moet samenvatten:

    Je hebt een mening;
    Bijna niemand boeit het iets;
    Je gaat steeds meer op die dorpsdwaas lijken die op een zeepkist staat te brullen;
    Je wil een revolutie en hebt twee medestanders die net komen kijken;
    De meeste oudere die ik zie reageren vinden het best zoals het is (anders waren ze wel vertrokken);
    Verder zie ik een verschrikkelijk groot bord, misschien wel een stalen plaat.

    Klopt de samenvatting zo'n beetje? Weinig zin om al het geneuzel nog eens secuur door te lezen.
    Nee, de samenvatting klopt niet. Je leest of interpreteert matig.

    Ik wil helemaal geen revolutie (citeer mij waar ik iets dergelijks suggereer) maar als je niet je best doet om je in een ander te verplaatsen cq goed te lezen, krijg je dit soort interpretaties. Ik denk dat ik niet brul, maar genuanceerd iets ter sprake breng, maar luisteren naar iets waar je het misschien niet mee eens bent, is niet voor iedereen even makkelijk.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 10 augustus 2015 om 00:58

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Nee hoor, geen weerstand maar het prima vinden zoals het gaat. Don't fix it if it ain't broken...

    je trekt nogal snel conclusies over wat wel en niet door de beugel kan en probeert vervolgens aan anderen op te leggen hoe ze zich dienen te gedragen (over sociaal en genuanceerd gesproken). Als daar een reactie op komt worden de mensen die een weerwoord geven gemakshalve maar met een getolerreerde viezerik vergeleken omdat die een gokkast volgooit. Welke gokkast is er hier door wie volgegooid?
    Nog zo'n mooie: we bezoedelen het forum en het doet afbreuk aan onze passie. Volgens wiens normen? Juist het gezellige (echt wel) en informele (zeker weten) aan de omgangsvormen heeft hele sociale acties (er worden mensen materieel en immaterieel geholpen), meetings en een festival opgeleverd. Maar ja, blijkbaar niet fatsoenlijk genoeg, dus zeg maar wat we dan allemaal fout gedaan hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    , maar luisteren naar iets waar je het misschien niet mee eens bent, is niet voor iedereen even makkelijk.

    spiegeltje?
    Laatst gewijzigd door zjanke; 9 augustus 2015 om 19:40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik zal ernaast zitten.... Ik zeg nergens dat er geen sociaal gedrag op het forum te bespeuren is, zeg nergens iets over een getolereerde viezerik, zeg nergens dat ik iemand iets op wil leggen, zeg nergens dat er heel veel mis gaat. Met bedoezeld bedoel ik Off topic uitspraken in On topic, waarbij gebruik wordt gemaakt van onnodige krachttermen waarvan ik een paar voorbeelden heb genoemd. De overige 95% heb ik helemaal niets op aan te merken!

    En ja, ook ik moet luisteren, interpreteren en in de spiegel kijken. Excuus als ik daar onvoldoende in geslaagd ben.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 9 augustus 2015 om 19:53

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #98

    Standaard

    Intussen in het "Stel-jezelf-voor-forum":


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    welkom Bill.. recentelijk vroegen enige forumleden zich af of dit forum niet op sterven na dood was maar gezien de regelmatige aanwas met 50plussers zorgen we er wel voor dat het hier geen bejaardensoos wordt. Veel plezier.. oh ja... sommige forumleden kunnen nog wel eens lullig reageren.. met kreten zoals 'sterf hoer sterf.' ... dat schijnt dan liefkozend te zijn bedoeld.... You have been warned

    Gelukkig zijn er forumleden die vooraf waarschuwen.

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zonno Bekijk bericht
    Intussen in het "Stel-jezelf-voor-forum": Gelukkig zijn er forumleden die vooraf waarschuwen.
    Kijk, hier kan ik best om glimlachen. Als ik dat vooraf geweten had, haha.

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Dit is toch weer vermakelijk allemaal.. Dit alles brengt weer een glimlach op m'n gezicht...

    Niet iedereen is het zelfde, dat is wel duidelijk. Ik ben het eens met het feit dat er af en toe wel 's wat minder heftig gereageerd mag worden, met name persoonlijke verwensingen vind ik ook niet helemaal op z'n plaats. Maar ergens nieuw binnenkomen en dan gelijk een muiterij proberen op te starten gaat ook niet werken. Je hoeft je niet helemaal aan te passen, maar probeer ook de status quo niet te verstoren..

    Voorlopig zijn er nu twee topics die op hetzelfde onderwerp voortborduren en voorlopig wordt er nog steeds gepraat.. Wat nou, geen discussie.. Met hier en daar ook nog eens zinnige opmerkingen en argumenten, van beide kanten. Mooi toch, zo'n forum..

    Mensen zijn zoals ze zijn en groepen al helemaal.. Lompheid en fijnzinnigheid hoort er hier nu eenmaal bij. Ik lach me er helemaal kapot om iig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top