Er zal wel geen ligische verklaring voor zijn maar stel toch maar even de vraag. Je weet maar nooit.

Dit hieronder is mijn pedalboard:



Ten opzichte van de gitaar rechtstreeks in de versterker lijkt het wel of alle dynamiek verloren gaat als ik het bord aan sluit. Kan iemand mij helpen waar het aan licht?

Mijn gitaar sluit ik aan aan de router->Spark->Looper in->Looper out-> Router weer in naar amp.

Dan loop 1: super comp -> Whammy -> BD 2 -> DS 2 ( Deze loop komt bij aansluiten met 4 kabels voor de versterker terecht)

Loop 2: Chorus -> EHX delay -> Zoom CDR ( deze loop komt bij aansluiting 4 kabels in de effects loop van mijn screamer head). Dit is ook de enige loop waar ik in de return nog gebruik maak van zo'n regenboog prut kabel. De rest zijn allemaal Klotz en Hot line kabels.

De pedalen worden gevoed door een Voodoolab II. De Zoom en de Whammy zitten op uitgang 5 en 6. Deze poorten zijn geschikt om meer ma te leveren speciaal voor onder andere Line 6 pedalen.

Wat ik vooral ervaar is een flink dunner geluid. Dynamisch spelen zoals dat zonder pedalen mogelijk is lukt echt niet meer. Amateuristische oren zouden het waar kunnen nemen.

Wie kan mij helpen.... Lost een buffer al mijn ellende op??