Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 90
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    RETOURPROCEDURE

    Je kan om diverse redenen besluiten (een deel van) je bestelling retour te zenden. Lees zorgvuldig deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.

    RMA autorisatienummer

    Retourzendingen zonder RMA autorisatienummer kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Vul in alle gevallen eerst het online retourformulier in. Als jouw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail een RMA autorisatienummer. Noteer dit nummer duidelijk op de verpakking, zodat jouw pakket correct geïdentificeerd kan worden bij binnenkomst in ons magazijn.

    Retourzending en kosten

    In alle gevallen dien je de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen. Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. KEYMUSIC vergoedt de verzendkosten nadien, wanneer de retour een gevolg is van een fout van KEYMUSIC of wanneer er sprake is van DOA (Dead On Arrival). Indien je recht hebt op terugbetaling van de verzendkosten hanteren wij een maximale vergoeding. Je kan er ook voor kiezen om het product terug te brengen of te ruilen bij een KEYMUSIC winkel bij jou in de buurt. Dit is snel, makkelijk en kosteloos.

    Max. vergoeding retourzending:
    België € 8,50
    Nederland € 10,00
    Frankrijk € 12,00
    Rest van EU € 14,00


    Retouradres:

    Key Music NV
    Afdeling Retouren & Garanties
    Ankerstraat 81
    9100 SINT-NIKLAAS
    België
    Van hun website.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Kortom, retourzenden via post.nl voor 6,95 kan gewoon.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Kortom, retourzenden via post.nl voor 6,95 kan gewoon.
    Die bedragen zijn ' vergoedingen', het deeltje van jouw kosten dat ze voor hun rekening willen nemen. ( IMHO, dan ).

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    http://www.keymusic.com/nl/klantense...tourformulier/

    Retourvoorwaarden

    KEYMUSIC heeft het recht retouren te weigeren als er aan één van voorwaarden niet is voldaan.

    Retourzenden kan alleen met een geldig RMA autorisatienummer. Dit nummer ontvang je van ons na goedkeuring van de retouraanvraag.
    Bij retournering van goederen dient dit formulier altijd volledig ingevuld te worden.
    Goederen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet in de originele verpakking aangeleverd te worden. Je dient de producten dus in een geschikte omdoos terug te sturen en geen stickers te plakken op de originele verpakking.
    Beschadigingen en/of gebruik van bruin plakband of vergelijkbaar (dit soort plakband kan niet worden verwijderd zonder beschadigingen aan te brengen op het product) kunnen voor ons een reden zijn om retourgoederen af te wijzen.
    Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, teneinde transportschade te voorkomen.
    Goederen dienen altijd gefrankeerd aan ons geretourneerd te worden. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden geweigerd.
    De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als KEYMUSIC verantwoordelijk is voor de fout en/of het probleem en wanneer de producten in een gedegen omverpakking zijn teruggestuurd.
    Wanneer een product(verpakking) dusdanig bij retour zenden beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd. Dit geldt enkel voor retourzendingen.
    Je dient te allen tijde een kopie van je factuur of aankoopbon retour mee te zenden.

    !!!! Indien blijkt dat er geen aanwijsbaar defect is aan het geretourneerde product, zijn wij genoodzaakt een onkostenvergoeding van 35 euro bij je in rekening te brengen. !!!!!

    Vergelijk dit eens met de tekst op de website hierboven.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2015
    Locatie
    Breda
    Berichten
    650

    Standaard

    Ik krijg hier meer en meer het idee dat je alleen problemen wilt zien.
    Ze hebben het daar duidelijk over een defect dus mag je ervan uitgaan dat die kosten dus ook in die context past (het verhaal wat ik nu volgens mij al 2x heb uitgelegd).

    Nogmaals als je er zo mee zit, bel ze dan gewoon op ipv hier lopen zeuren..

  6. #16

    Standaard

    Nou zoals ik het lees kan je retour sturen en kost dat 6,95 (of meer), DAARNAAST betaal men 35 euro (administratiekosten noemt men dat vaak).
    Ik weet niet of het in de praktijk ook zo is of dat ze de mogelijkheid willen hebben om b.v. mensen die alsmaar bestellen en terug sturen (geloof mij die zijn er) willen kunnen aanpakken.
    Als het overigens niet bij de algemene voorwaarden staat lijkt het mij dat ze geen poot hebben om op te staan.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feter Bekijk bericht
    Ik krijg hier meer en meer het idee dat je alleen problemen wilt zien.
    Ze hebben het daar duidelijk over een defect dus mag je ervan uitgaan dat die kosten dus ook in die context past (het verhaal wat ik nu volgens mij al 2x heb uitgelegd).

    Nogmaals als je er zo mee zit, bel ze dan gewoon op ipv hier lopen zeuren..
    Ze hebben het helemaal niet DUIDELIJK over een defect en daar kan het addertje zitten.
    Zoals het er nu staat kan het om elk geretourneerd artikel gaan en niet alleen die terug gestuurd worden omdat het defect is.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Je krijgt alleen die 35euro in rekening als je het terugstuurt met reden defect, terwijl dat niet blijkt te zijn. Ik las dat eerst ook verkeerd en heb geïnformeerd. Je hebt retourrecht binnen zoveel dagen, ook als het product niet bevalt. Ik had een Big Muff besteld, kon er niets mee en heb hem teruggestuurd en m'n geld terug gekregen.

  9. #19

    Standaard

    Daar ging ik ook vanuit, maar zo staat het er niet.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2015
    Locatie
    Breda
    Berichten
    650

    Standaard

    Beste Peter,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Deze kosten hebben alleen te maken in het geval dat de retournering onder garantie aan ons retour gezonden wordt. Dat wil zeggen, de klant constateert een defect, wilt dit onder garantie retourneren om het op lossen. Bij aankomst blijkt dat het artikel naar behoren werkt, dan zou er sprake zijn van de € 35,- kosten.

    Als men iets retourneert binnen het zichttermijn kan dit altijd, er is dan geen sprake van de € 35,- kosten. Alleen de gemaakte verzendkosten zijn dan wel voor rekening van de klant.
    Hopelijk geeft dit een duidelijk antwoord op uw vraag.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben hierover dan vernemen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Jordi Smulders | Klantadviseur
    Even informeren doet wonderen.
    En dit is dus precies wat ik al meerdere keren heb geroepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top