Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Geen, een goeie buizenamp met een clean, scheurkanaal en reverb aan boord en een les Paul. Meer niet....��
    Op een onbewoond eiland hoef je geen rekening te houden met anderen, dus dan kun je idd je amp eens lekker laten zingen met de knop op 11
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik laat geen gelegenheid ongebruikt om dit pedaal te laten zien. .
    Ik wilde eerst de Koch Pedaltone hier neerpleuren, maar eigenlijk is dat geen pedaaltje meer. De Pedaltone is gewoon een retevette versterker. Dus......, wat is mijn nummer 1 pedaal. Wel, dat is mijn Vulvasonic Zone. En geloof me, sinds ik 'm heb staat ie ALTIJD op mijn pedalboard, of gewoon op de grond tussen gitaar en versterker in en hij staat ALTIJD aan, behalve als ik alleen maar een goede cleane amp heb en ik verder geen pedaal bij me heb (wat vrijwel nooit voorkomt). In dát geval zet ik 'm alleen aan als de boel iets rauwer moet. En als ik dan moet soleren schakel ik naar een ander element, zet ik de volume van de gitaar iets hoger en sla ik harder aan.
    De Vulvasonic Zone is absoluut de allerbeste aanschaf ooit (als het gaat om pedalen - en ik heb er nóg wel een paar die er vlak achter staan te duwen).

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht

    hier heb ik zo veel plezier mee!!
    Geweldig!!!
    Opvallende serie, die T-Rex Tonebug. Relatief goedkoop en alles wat ik er van gehoord heb is goed. Niet alleen goed, maar ook beter dan je op de één of andere manier zou verwachten.
    Ik heb zelf de reverb uit die serie. Klinkt echt geweldig. Fred Dons gaf 'm aan me. Hij vond 'm beter dan de galm op de versterker die hij tevens aan me gaf (ongelooflijk - gouden gozer - zonder hem had ik nu niet in de band kunnen spelen waarin ik nu speel!).
    Eén van de wenige effecten die nog ontbreken aan wat ik nodig heb is een chorus. Ik heb me nooit verdiept in de phaser. Het was altijd chorus of flanger, twee effecten die duidelijk te definiëren zijn itt de phaser. Geloof het of niet, maar pas VANDAAG (!!!) Heb ik me een beetje verdiept in de phaser en ben ik ook geluidsampletjes gaan beluisteren. Misschien een wat al te snelle conclusie, maar ik vond steeds de phaser beter dan de chorus (ik pakte steeds zowel de phaser als de chorus uit een zelfde serie pedalen en die ging ik dan vergelijken. Ik schrok er zelfs een beetje van. De phaser was vrijwel altijd lekkerder. Nu was ik altijd verslaafd aan mijn oude CE-2, die ik in een vlaag van verstandsverbijstering voor een paar tientjes heb verkocht. ). Ik ga even een filmpje zoeken van de T-Rex Tonebug Chorus.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #24

    Standaard

    Mijn DrNo Kafuzz. Dan blijf ik in de waan dat die Tupolev mij komt oppikken.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Een Timmy (of m'n DIY Timmy Clone...)

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Hij is niet perfect en tegenwoordig komt ie het huis niet meer uit maar als er een pedaal is waar ik mee vergroeid ben is het dit lelijke kreng. (Ik heb ooit de 19 inch versie erbij gekocht als backup)

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Mijn OCD. En mijn BD-2 in de broekzak, als dat nog past.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Deze. Het kloppende hart van mijn pedalboard.

    prut...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    En nu maar hopen dat iemand een stroomvoorziening heeft aangelegd op dat onbewoonde eiland.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top