Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Potjandosie, ik dacht dat je er ook een John Mayer strat voor nodig had. Maar goed, we weten nu dat deze ongetwijfeld prima pickups een flinke middip hebben. Overigens verwijzen meer pickupproducenten direct of indirect naar guitarheroes. Ik heb zelf onder meer BKP Irish Tours. Klinken erg goed, alleen klink ik niet als Rory en speel ook geen enkel nummer van hem. Maar dat terzijde...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ok, de Smitty Mayors laten je klinken als John Mayor, u zal het wel weten.
    Flauw, dat zeg ik immers helemaal niet. Ik ga in op vraag/aanbod en dat het logisch is dat een producent daarop inspringt. Daarnaast ga ik in op de opmerking dat een producent beter origineel kan zijn. Smitty combineert dat in zijn diverse aanbod en daar is wat mij betreft niets mis mee. Dat daar ook een setje sound-alikes tussen zitten is toch prima?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Pfff wat een decadent gezanik weer zeg van sommige mensen hier. Zo kun je ook van iedereen met EMG's zeggen dat het wannabe-Hetfield's zijn. Of van iedereen met Gibson SG dat ze wannabe Angus Young's zijn.
    Het is gewoon een slim geval van vraag en aanbod. Er zijn nu eenmaal mensen die gecharmeerd zijn van John Mayer's sound, en een onderdeel hiervan in hun eigen sound willen opnemen. Die Mayor elementen lijken me hiervoor erg geschikt. Als ze goed klinken, klinken ze goed. Of er nu Mayor of Jan Lul op staat.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Philippe +1

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    En John Mayer weet daarvan? speelt met die pu's? if not: opportunistisch, commercieel en... belachelijk. Dat anderen ook aan dat soort namedropping doen, maakt voor mij niet uit.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Lieve Here Jezus. Als je een wat kritischer tegengeluid laat horen, is dat meteen decadent gezanik.
    Ik was haast vergeten dat Gitarist 20 jaar geleden was wat het internet nu is: als Gitarist zei dat het goed was, was het ook goed. (En vrijwel àlles wat door Gitarist getest werd, was en is nog altijd, goed) Net zoals dat wat op het internet gegooid wordt, waar is. Gelukkig voor ons test hét vakblad van de Benelux voor de gitaristen alles zo uitvoerig dat ze een fatsoenlijke kritische kijk hebben op de zaken. Zeker als dat eigen land/achtertuin komt... As if, heb ik tot mijn scha en schande ontdekt.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ach, wat kan het bommen. Zoals de review zegt, voor mensen die Big Dippers willen hebben zonder de price tag van ontwikkeling en marketing die aan het origineel hangt. Niks mis mee, Joyo is er groot mee geworden.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Zie dat Kinman ook aan de Mayers is:

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top