Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard Recentie The Mayor PU's van Smitty

    Test uit de GITARIST:


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Tja allemaal leuk en aardig, ik snap dat de gitarist nog een blaadje moet vol schrijven. maar plaats er dan op zijn minst een Qr code bij zodat je online echt kan horen waar ze het over hebben.

  3. #3

    Standaard

    Vind het toch wel grappig....overal lees je over die typische John Mayer sound terwijl die gast alleen maar saaie middle of the road liedjes maakt met kraak nog smaak. Wie wil dat nou?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Net setje voor 175,--

    edit: als alternatief dan, dat vergat ik even..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Vind het toch wel grappig....overal lees je over die typische John Mayer sound terwijl die gast alleen maar saaie middle of the road liedjes maakt met kraak nog smaak. Wie wil dat nou?
    John Mayer maar denken dat ie met al die Dumbles, Marshalls en oude strats een bijzonder geluid heeft maar nee, hij had ook gewoon een setje Smitty Mayors in zijn strat kunnen droppen. Wel goedkoper voor zijn 13 in een dozijn signature sound.
    Ik vind niet dat een gitaar Magazine aan die marketing onzin mee zou moeten doen en als je jezelf als merk serieus wil nemen ook niet.
    Dat staat helemaal los van de kwaliteit zelf natuurlijk, zullen ongetwijfeld prima pickups zijn. Maar als merk zou je gewoon je eigen signature moeten vinden ipv van meeliften op het succes van een ander.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Vind het toch wel grappig....overal lees je over die typische John Mayer sound terwijl die gast alleen maar saaie middle of the road liedjes maakt met kraak nog smaak. Wie wil dat nou?
    dank dankdank.. ik dacht al dat het aan mij lag.....dat mijn muzikale smaak aan revisie toe was nu zovelen John Mayer tot bluesgitaargod ophemelen.. nou heb ik ook geen MOTR muzieksmaak maar ik ben dus niet de enige bij wie het bloed niet sneller gaat stromen bij de muziek van John Mayer....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik vind niet dat een gitaar Magazine aan die marketing onzin mee zou moeten doen en als je jezelf als merk serieus wil nemen ook niet.
    Dat staat helemaal los van de kwaliteit zelf natuurlijk, zullen ongetwijfeld prima pickups zijn. Maar als merk zou je gewoon je eigen signature moeten vinden ipv van meeliften op het succes van een ander.
    Onzin, kwestie van vraag en aanbod. Als de markt er om vraagt, waarom zou je het dan niet aanbieden? Smitty heeft 5 sets Strat PU's en 2 sets Tele PU's. Daarvan zijn er meerdere geheel obv zijn eigen inzichten gecreëerd.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    John Mayer maar denken dat ie met al die Dumbles, Marshalls en oude strats een bijzonder geluid heeft
    ook zo'n mooie observatie..... in het topic 'wat is het mooiste gitaargeluid'' lijkt de communis opinio op te borrelen dat maar weinig gitaristen uit een Strat en een marshall stack een lekker geluid halen...... En mijn 60's classic MIM Stratje klinkt (niet over een Marshall stack) helemaal zoals 'ik' mij de geluiden van een klassieke Strat voor de geest had ... dus ik hoef geen dure Signature .... allemaal 'more show than go'
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Onzin, kwestie van vraag en aanbod. Als de markt er om vraagt, waarom zou je het dan niet aanbieden? Smitty heeft 5 sets Strat PU's en 2 sets Tele PU's. Daarvan zijn er meerdere geheel obv zijn eigen inzichten gecreëerd.
    Ok, de Smitty Mayors laten je klinken als John Mayor, u zal het wel weten.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top