Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Eternal lane

  1. #1

    Standaard Eternal lane

    Hallo iedereen!

    Ik heb weer een nieuw nummer klaar. Dit keer weer even iets anders.
    Ik ben beniewd wat jullie er van vinden. Tips en trucs zijn altijd welkom.

    Alvast bedankt voor je reactie!

    http://youtu.be/smmOzQYUjFw

    Groeten, Rudmer
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

  2. #2

    Standaard

    Hallo Rudmer,

    Het is vakantietijd dus een reactie kan soms even op zich laten wachten, hoewel een hoop forumleden de onzin van showband erg interessant vinden ;-) Heb je alles zelf ingespeeld? Ik hou wel van deze donkere muziek, dreigend en het heeft wat lichte stoner invloeden. Het nummer had wat mij betreft nog wat langer mogen zijn met misschien nog een extra 'hook' of variatie erin. Maar voor wat het nu is vind ik meer dan prima!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Hallo Rudmer,

    Het is vakantietijd dus een reactie kan soms even op zich laten wachten, hoewel een hoop forumleden de onzin van showband erg interessant vinden ;-) Heb je alles zelf ingespeeld? Ik hou wel van deze donkere muziek, dreigend en het heeft wat lichte stoner invloeden. Het nummer had wat mij betreft nog wat langer mogen zijn met misschien nog een extra 'hook' of variatie erin. Maar voor wat het nu is vind ik meer dan prima!
    Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je het kunt waarderen.
    Ik heb alle instrumenten zelf ingespeeld, niet allemaal tegelijk natuurlijk ;-) maar laagje na laagje....
    Het is bedoeld als thema song waardoor het niet echt een volwaardige lengte heeft.
    Groet, Rudmer
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Niet mijn soort muziek, maar los daarvan mis ik het laag (of de gitaar vanaf 0:43 is te hard). Kick en bas mag iets harder/dieper.
    Aan het eind werd mijn vermoeden bevestigd. Het reclame stukje zat voldoende laag in.....

  5. #5

    Standaard

    Aantrekkelijke muziek. Blijf er zomaar in hangen. Ik begrijp de setting en de emotie. Puntje van aanbeveling: ik hoor (in mijn tuning) veel e - g# - a. Zou leuk zijn om die stemmen die je na een minuut inzet wat meer van de grondtoon te laten afwijken. Meer melodie erin, hoe duister ook. Maar verder echt heel gaaf. Zet um door!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HouseMetalJazz Bekijk bericht
    Aantrekkelijke muziek. Blijf er zomaar in hangen. Ik begrijp de setting en de emotie. Puntje van aanbeveling: ik hoor (in mijn tuning) veel e - g# - a. Zou leuk zijn om die stemmen die je na een minuut inzet wat meer van de grondtoon te laten afwijken. Meer melodie erin, hoe duister ook. Maar verder echt heel gaaf. Zet um door!
    Dank voor je bericht. Leuk dat je de muziek kunt waarderen. Gr. Rudmer

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Mooi, sferisch en duister, helemaal mijn ding eigenlijk. Goede keuze om het kort te houden (en keuze die ik zelf misschien ook wat vaker zou moeten maken).

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Dit is vet. Harmonica-instrument en koor tillen mij naar grote hoogte .

    Bas mag meer aanwezig of zelfs flink gefuzzt o.i.d. Het mag nog wat machinaler van mij. Drums ook. Luister Psalm. Niet dat je dat moet clonen of moet nastreven, maar dat ligt ergens in de buurt bij dit stuk.

    Vet. Maak meer.



    Loeters,

    Merijn

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Mooi, sferisch en duister, helemaal mijn ding eigenlijk. Goede keuze om het kort te houden (en keuze die ik zelf misschien ook wat vaker zou moeten maken).
    Thanks! Je hebt gelijk, soms hoeft het ook niet langer dan nodig. Zo is het precies goed.
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Dit is vet. Harmonica-instrument en koor tillen mij naar grote hoogte .

    Bas mag meer aanwezig of zelfs flink gefuzzt o.i.d. Het mag nog wat machinaler van mij. Drums ook. Luister Psalm. Niet dat je dat moet clonen of moet nastreven, maar dat ligt ergens in de buurt bij dit stuk.



    Vet. Maak meer.



    Loeters,

    Merijn
    Merijn, bedankt voor je reactie en leuk dat je het kunt waarderen!
    Dat van de bas heb ik meer gehoord. Ik ga mijn instellingen nog even na en dan zal ik het aanpassen.
    Ik ben alweer bezig met nieuw materiaal dus als ik dat af heb dan hoor je het wel ;-)
    Groet, Rudmer
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top