Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Omgeving rotterdam Gitarist voor crowdfunding movie

    Gezocht voor een kickstarter movie : gitaristen die high tech carbon fiber / houten prototypes willen testen en objectief commentaar geven. Tussen 1 en 10 augustus staat nu op de planning, maar kan nog veranderen.

    Het betreft enorm sterke carbon fiber bodys met de warme klank van ceder bovenbladen, dit geeft een erg gebalanceerd geluid en moet het beste uit 2 werelden combineren. Het zijn prototiepes die met een investering naar consumenten kwaliteit gebracht kunnen worden. Dit is mijn grootste passie.

    Ik zoek zoiezo 1 klassiek gitarist die een klassiek stuk kan spelen, maar ook mensen moderne stijlen kunnen. Akoorden, fingerpicking, tapping style etc.

    Hier is wat van het werk te zien : https://instagram.com/dutchluthier/

    Hier een youtube dingetje : https://www.youtube.com/watch?v=gxP5-wPf1bs

    Er is geen vergoeding, dat kan ik niet betalen. Wel is het een mogelijkheid om deel uit te maken van iets moois. Hoe meer mensen de gitaren testen hoe beter, elke mening is waardevol. Ik zoek dus objectieve meningen, niets word in scene gezet. Je moet wel toestemming geven om gefilmd te worden. Of je footage in de movie gebruikt word is niet gegarandeerd. Dat ligt aan hoe goed je skills de geluiden uit de instrumenten kunnen halen.


  2. #2

    Standaard

    De definitieve datums zijn Zaterdag 19 September en zondag 20 september.

    Ik zoek nog steeds mensen die gitaar willen spelen voor een kickstarter movie, er doen nu 4 a 5 mensen mee. Ik heb nog geen klasssieke gitarist, dat is nu de grootste prioriteit.

    Speelt u klassiek gitaar en wilt u een innovatief model testen, doe dan aub mee in omgeving rotterdam, we kunnen ook ergens naar toe komen.

    Alle andere stijlen zijn ook welkom!

    Hier kunt u prototype 3 horen, bespeeld door Peter
    Laatst gewijzigd door koen1; 30 augustus 2015 om 18:15

  3. #3

    Standaard

    Ik zoek nog een klassieke gitarist die een nylon snarig prototype wil bespelen in omgeving Rotterdam op Zaterdag 19 September of zondag 20 september. We kunnen ook ergens naar toe komen met de auto.

    Ik hoor graag van u!

  4. #4

    Standaard

    Ja roept u maar!

    Wie o wie wil er in een kickstarter filmpje meedoen als 8e gitarist? A.S weekend!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top