Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Taylor GS Mini

  1. #1

    Standaard Taylor GS Mini

    Zo vandaag een Taylor GS Mini gitaar opgehaald. Aangezien ik af en toe op reis ben en het ook leuk vind om tijdens vakantie gitaar te spelen heb ik besloten om een fijne travel gitaar op te halen die compact genoeg is om gemakkelijk mee te nemen op reis. Eerste indruk, klinkt heel erg goed en ook als een redelijke volwassen gitaar. Er is ook een extra element (ES-Go) dat je als uitbreiding kunt aanschaffen om hem elektrisch te versterken.

    Ik zat in eerste instantie te denken aan een Yamaha Silent gitaar, Martin Backpacker of de Taylor maar na een paar testjes bij Musik Produktiv bleek de GS Mini een absolute winnaar. Mooie volle Taylor klank die je niet van een 3/4 gitaar zou verwachten. Bovendien zat er tegen de verwachting in ook nog een prachtige gevoerde gigbag bij.

    Kortom, leuke aanwinst ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 18 juli 2015 om 00:21

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Hey, da's toevallig. Vandaag nog ff op gespeeld toen ik hem in een winkel zag hangen. Best volwassen sound voor een 3/4 gitaar. Veel plezier ermee.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Da's heel leuk! Gefeliciteerd! Maar nu is het slechts een mededeling. Plaatjes wilen we zien! Daar drijft dit forum op...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #4

    Standaard

    Heb je ook op een Martin LX gespeeld? ik zit meer naar die gitaar te neigen, maar als jij een goeie vergelijking hebt hoor ik het graag

  5. #5

    Standaard

    Als ik zou weten hoe je eenvoudig een plaatje op dit forum kon zetten dan ga ik mijn best doen ;-)

    Ik heb de Martin helaas niet geprobeerd (hadden ze daar niet) maar kwam o.a. aan de hand van tips van dit forum aan de suggestie om eens een Taylor GS Mini te proberen. Maar de Martin zal ongetwijfeld ook goed klinken.

  6. #6
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    De foto ergens uploaden, en dan de link tussen [img] en [/img] zetten. Fijne gitaartjes inderdaad!

  7. #7

    Standaard

    Thanx, hier een plaatje van de nieuwe beauty:
    Laatst gewijzigd door tnijland; 18 juli 2015 om 19:46

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    poe die is nog wel wit zeg... die van mij is al lekker bijgekleurd na 5 maand.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  9. #9

    Standaard

    We zijn gelukkig een multi-culturele samenleving... De hoes is dan wel weer mooi bruin ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 20 juli 2015 om 17:49

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top