Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Heb wat ervaring opgedaan met een Multiamp, stond er eentje voor weinig als B-stock bij Bax, dus de stoute schoenen aangetrokken en dat ding besteld. Vol verwachting klopte mijn hart. Zou hij mijn Kemper(s) kunnen vervangen? Antwoord is simpel en kort: NEEN.
    De ampmodels, met name de gain modellen, zijn 100 stappen terug als het gaat om geluidskwaliteit en dynamiek. Clean zijn de ampmodels best wel okay maar als het om oversturing gaat, klinken de models vlak en levenloos. Ik had er veel meer van verwacht.
    Qua effecten is het prima in orde, voor mij meer dan acceptabel. Mijn DV Little 250M klinkt zelfs beter.
    Dan moet je wel een slecht exemplaar ontvangen hebben. Ik heb er eentje en ik kan er geen slecht geluid uithalen.
    build quality is naar het schijnt ook stukken beter dan de Axe Fx. Op youtube is ook geen enkele video te vinden waar ze niet tevreden zijn over dit apparaat. "met name de gain modellen, zijn 100 stappen terug als het gaat om geluidskwaliteit en dynamiek."
    Waar komt dit vandaan? Het is juist daar waar hij het best in presteert.
    https://www.youtube.com/watch?v=2pM1EYWmG14

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Deze meneer haalt er ook leuke sounds uit:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top