Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Smog

  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Net zo deprimerend als de soundtrack van Paris Texas door Ry Cooder. Nee, serieus, klinkt goed. Mooie gitaarsound.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Tsja momenteel echt enorm weinig tijd en daar gat voorlopig geen verandeing in komen. Laatste keer uberhaupt n gitaar aangeraakt is alweer n maand terug.ofzo
    Bummer..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    tsjaaaa.... deed me eerst vooral denken aan wat ik vroeger aan free style uit een jazzkelder nabij het Leidseplein hoorde opstijgen... vervolgens vond ik het zeer geschikt als muziek bij de een of andere angstaanjagende cultfilm... zo-een die ik dus niet volledig afkijk.... omdat ik er de kriebels van krijg....maar jij post tenminste nog wat van je muzikale voortbrengsels.. zover moet ik nog maar komen....
    Tss... Foto van de Erasmusbrug en dan begin jij over het Leidseplein...

    Thanks voor het luisteren en commentaar .


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Net zo deprimerend als de soundtrack van Paris Texas door Ry Cooder. Nee, serieus, klinkt goed. Mooie gitaarsound.
    Coole vergelijking! Bedankt.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Ik kick deze naar boven omdat het een f*cking cool nummer is, en omdat ik dat nog niet had gezegd!

    Het ligt vast aan mezelf, maar bij mij doemt het beeld op van moondog jr die besluiten om eens een potje te gaan postrocken...

  4. #14

    Standaard

    Ik bedoel het niet lullig en het zou me een worst wezen, maar gebruik je ook wiet/alcohol o.i.d.? Verbazingwekkend hoe je steeds deze sferen in muziek omzet, gewoon weer tof!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Ik kick deze naar boven omdat het een f*cking cool nummer is, en omdat ik dat nog niet had gezegd!

    Het ligt vast aan mezelf, maar bij mij doemt het beeld op van moondog jr die besluiten om eens een potje te gaan postrocken...
    Bedankt . Opdoemen moest het wel. Dat moondog klinkt ook wel lekker scheef. Kende het niet. Erg fijn concert dit (niet helemaal moondog volgens mij, maar wel de zanger met een hoop percussie).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Ik bedoel het niet lullig en het zou me een worst wezen, maar gebruik je ook wiet/alcohol o.i.d.? Verbazingwekkend hoe je steeds deze sferen in muziek omzet, gewoon weer tof!
    Ik ben maar een braverikje. Gheghe. Thanks nog!

  6. #16

    Standaard

    Wow, heb hem een paar keer geluisterd en vind het een geweldig nummer. Ik kan ook in mijn uitgebreide muziek assortiment weinig vinden met raakvlakken....maar dat hoeft natuurlijk ook niet...en ik dan ook niet superveel experimentele muziek...oke, een beetje Mr Bungle-achtig misschien...Erg kewl en wordt na elke luisterbeurt beter

  7. #17

    Standaard

    Vet bijzondere track dit! De sfeer is kalm maar ook verontrustend. Mooie opbouw en heldere productie. Het percussie deel was niet overal strak maar dat gaf het ook wel weer een extra touch. Complimenten Merijn!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door han_uil Bekijk bericht
    Wow, heb hem een paar keer geluisterd en vind het een geweldig nummer. Ik kan ook in mijn uitgebreide muziek assortiment weinig vinden met raakvlakken....maar dat hoeft natuurlijk ook niet...en ik dan ook niet superveel experimentele muziek...oke, een beetje Mr Bungle-achtig misschien...Erg kewl en wordt na elke luisterbeurt beter
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Vet bijzondere track dit! De sfeer is kalm maar ook verontrustend. Mooie opbouw en heldere productie. Het percussie deel was niet overal strak maar dat gaf het ook wel weer een extra touch. Complimenten Merijn!
    Bedankt allebei. En Han, er zitten inderdaad wel aardig wat veranderende laagjes in die te horen zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top