Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    autoband lijkt me niet zo'n goed idee. In rubber zitten weekmakers en aangezien weekmakers een melkachtige verkleuring kunnen geven in lijmlagen, ga ik dat niet doen...
    Poeders en vloeistoffen laat ik ook voor wat het is.
    De koffer is behandeld met Ambi Pur Classic voor textiel. Gewoon een spuitflacon (handspuit). Kost nog geen 5 EUR en doet het geweldig op textiel, lees het pluche van de oude koffer. Spuiten vanaf ca 30 cm totdat de bekleding vochtig aanvoelt. Lekker buiten laten opdrogen. Dat heeft een goed effect.
    Mn vriendin stelde voor om een geurkaars aan te steken in het toilet en daar de gitaar ook te zetten, en daar schijnt/lijkt het idd beter van te worden. Vannacht uitkijken met het naar de WC gaan.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    misschien hebben je buren en lavendelstruik in de tuin??? de lavendelbloemetjes afsnijden, in een linnen zakje doen en in het compartimentje van de koffer leggen.... maar wellicht ben ik hier wat laat mee en niet iedereen houdt van lavendel.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Ja. dat is een goeie. We hebben lavendel zat in de tuin staan. Dat is het volgende wat ik nog kan doen.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Flink etherische olie in de bekleding van de koffer zal zijn werk ook wel doen, op tabac doet ceder het wel lekker.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Die teer en nicotine zit gewoon in je stof. Dan kan je wel wat geurvreters er in doen maar dat is een tijdelijk oplossing. Ik denk dat je toch echt met een soort stoom geval de boel moet schoonmaken. Wellicht met een stom strijkijzer en een sopjes krijg je het pas echt schoon.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Koffie.Liefst versgemalen.

  7. #17

    Standaard

    Volgens mij heb ik die gitaar afgelopen maandag gezien. En geroken

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    hahaha ik zal hem je komende maandag besparen, Ed.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2014
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    192

    Standaard

    Googlen op Geurneutralisator

  10. #20

    Standaard

    Misschien moet je gewoon accepteren dat je een "gerookte gitaar" hebt die een interessant leven heeft gehad ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top