Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: punk3000, aangenaam

  1. #1

    Standaard punk3000, aangenaam

    Hoi, ik ben Martijn, 37 jaar, woon in de buurt van Dordrecht.
    Ik speel af en toe een beetje gitaar, heb nog het niveau dat ik geen nirvana liedje kan meespelen hahaha.
    Ben in principe een drummer die gitaar is gaan spelen omdat die niet uit kon leggen aan de gitarist wat die wilde horen
    Ik ben op een oude akoestische gitaar begonnen en kon wel een beetje pingelen enzo, maar nooit echt de tijd of geduld gehad om er verder mee te gaan.
    Na ooit eerder een andere electrische gitaar gehad te hebben, maar die deed het gewoon niet voor me. (was een stagg les paul model) kwam ik vorig jaar op marktplaats een (weliswaar basis/budget) ibanez tegen.



    En dit was dus precies wat ik zocht: hij was zwart, hij was linkshandig, stond te koop met een ibanez 15w versterkertje, kabel, draagband, stand, tas en uiteindelijk bleek het ding in totaal nog geen 4 maanden gebruikt te zijn, toen ik alles voor net iets meer dan 100 euro kon overnemen, werd mijn liefde voor gitaar weer opnieuw aangewakkerd.
    Deze ibanez serie staat bekend om het heavy geluid wat ze kunnen maken, maar ook dat ze de warmere klanken van een strat kunnen maken.
    Plus hij vormt zich beter naar je lichaam iets wat me bij mijn oude gitaar ooit zo tegenviel.
    Qua geluid is dit wat ik wilde hebben.
    Momenteel ben ik met gimme shelter bezig, iedere gitarist heeft dat ene liedje wat hij het liefst speelt en iedere keer anders klinkt.
    voor mij is dat gimme shelter.
    Wat waarschijnlijk wel verandert als ik ooit wat meer routine erin krijg en beter word.
    Maar goed, vanmiddag heb ik hier een topicje gemaakt en kreeg snel goede tips, dus ik ga het hier wel leuk vinden gok ik zo

    Groeten Martijn

  2. #2

    Standaard

    Hi Martijn, welkom! Ik hoop ook dat je het leuk gaat vinden. Het is soms hard werken, maar als je er eenmaal iets uitkrijgt dat naar je zin is heb je er ook veel voldoening van!

  3. #3

    Standaard

    Welkom Martijn, het is een voor mij bekend fenomeen dat een nieuwe gitaar de lust om te spelen weer eens flink aanwakkert. Altijd een moie reden om wat nieuws te kopen als je in een dipje zit. Ik heb overigens in 24 jaar nog nooit Gimme Shelter gespeeld, misschien toch maar eens gaan proberen. Succes ermee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top