Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Even voorstellen

  1. #1

    Standaard Even voorstellen

    Zoals te doen gebruikelijk als nieuw lid van dit forum stel ik mij even voor;

    Mijn naam is Rob, ben 57 jaar getrouwd. Ik heb 3 kinderen en drie kleinkinderen en woon in de provincie Flevoland.

    Ik loop al een poosje rond met het idee om weer de gitaar op te pakken en mij wat meer hierin te verdiepen.
    Ooit, in de jaren "70 speelde ik met wat vrienden na schooltijd op een akoestische gitaar mee met de songs van Yes, Crosby Stills Nash & Young, Jimi Hendrix, Queen etc..

    Langzamerhand in de loop der jaren gebeurde het dat de gitaar in de hoek belandde en door mij niet meer werd aangeraakt.
    Achteraf gezien was dit een slecht besluit. Nu, jaren (40) later beginnen de vingers weer te jeuken en denk ik na over de aanschaf van een nieuwe gitaar. Akoestisch, Spaans of Western? Er is lees ik op deze site in mijn ogen wel wat veranderd qua materiaal. Daarnaast heb ik mijzelf beloofd het notenschrift nu eindelijk is te gaan leren!

    Ik lees dit forum al een paar weken mee en hoop dan ook dat ik met het behulp van dit forum mijn doelstellingen kan bereiken en uiteindelijk weer plezier ga beleven in het spelen op de gitaar.

    Groeten en tot schrijvens!!

    Rob.

  2. #2

    Standaard

    Hi Rob, welkom bij de club en succes bij het kiezen van het juiste type gitaar. Dat zal vast wel lukken met dit forum.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top