Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard Quest - Dangerous (David Guetta Cover)

    Hoi iedereen!

    Ik heb met m'n nieuwe rock-cover project Quest een nieuwe video uit. Dit keer een cover van David Guetta's Dangerous.
    Ben heel benieuwd wat jullie van de track vinden!!

    https://youtu.be/0pq4IrwH3TY
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Gaaaaaaaaaf! Maar je kiest dan ook wel een heel vet nummer uit he. Eigenlijk is dit best makkelijk scoren want op de percussieve rhythm gitaar en t (te gekke) solootje na is t min of meer allemaal letterlijk overgenomen. Maar t werkt hier wel vind ik, t eindresultaat is echt te gek. Een goede dance-like mix, goede vocalen Timo! Maar als ik eerlijk ben vooral toch n compliment aan de makers van t origineel.

    En tab eens een keer zo'n solootje van je uit man!! Zou ik echt zeer waarderen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Het knapt er aardig van op... (heb echt een schijthekel aan die David Guetta bagger...)

    Erg goed gedaan, alles klopt. En nog een fijne zangstem ook.
    Mwa...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht
    Het knapt er aardig van op... (heb echt een schijthekel aan die David Guetta bagger...)

    Erg goed gedaan, alles klopt. En nog een fijne zangstem ook.
    ? Origineel is leuk, dit is vooral leuk gecoverd... Beetje typische cover voor tijdens een rock avond. Dat verwachten de virendinnetjes niet. Maar beter? nee. En als je die hoge stem iet haalt mis je duidelijk wat van de energie. Strak en goed, eens met Fu I guess.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    @ Fu: 't origineel is uiteraard een top track! Ik wil met dit project ook eigenlijk alleen tracks coveren die ik echt tof vindt. 'Helaas' hoef ik er dan vaak relatief weinig aan te doen ;p. Thanks voor je compliment over de mix trouwens! Heb deze track zelf gemixed.

    Ik ben echt treurig slecht in tabben trouwens haha. Dit is wel een beetje een signature lick ofzo, dus kan wel een keer een poging wagen.

    @beruk: thanks dude! Guetta heeft vaak hele goede liedjes. Maar ik hoor er graag wat meer gitaar in hihi.

    @guhlenn: ik heb een hekel aan rockavonden . Vriendinnetjes vind ik wel leuk!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    @guhlenn: ik heb een hekel aan rockavonden . Vriendinnetjes vind ik wel leuk!
    HE wat jammer nou en nu dan ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top