Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Digitech Trio Band Creator Mayhem

    Wat quickies voor de geïnteresseerden in de digitech trio band creator.

    Blue Monk (ish) voor de trio niet het schema van Blue Monk ingespeeld, maar een vrij basic jazz blues in Bb met wat geschuif met akkoorden.

    https://youtu.be/Ca3BVX-ZSSw

    En een ander dingetje, soort bluesje, met Pietons citaat. De scheet (of wat het ook was) op het einde van cameravrouw maar laten staan Was mooi getimed en onopzettelijk

    https://youtu.be/Xvij2ARQcVI

    Je zou willen dat je makkelijk een goed einde zou kunnen maken. Apparaat kiest ook niet altijd de meest voor de hand liggende begeleidingsstijl. Maar hoe dan ook, een behoorlijk leuk stuk speelgoed voor thuis

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Mooi Harald. Lekkere sound haal je uit je gitaar. Leuk speelgoed! Een statief voor de camera is misschien een volgende investering waard

  3. #3

    Standaard

    Gniffel, statief staat in de hoek Dacht, ik doe het eens anders dit keer Zoek nog een videohobbyist voor wat akoestische gitaar video's hier in de buurt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Klinkt super ! 'Artistiek" karakter van de beeldopname neem ik er graag bij ! (Zijn dat de standaard pickups op de epi sheraton ?)

  5. #5

    Standaard

    Dank je! Wat de Sheraton betreft, neem aan van wel. Ooit tweedehands gekocht, verder niet op gelet. Potmeter is wel vervangen (volume nekpickup) maar voor de rest is dat ding voor zover ik weet niet gemod. Oude pot kraakte. Epi via Pod HD500 rechtstreeks naar mijn Presonus interface. De mix output van de trio ook rechtstreeks naar presonus. Afgezien van volumemix en volumecorrectie voor het stuk met overdrive niets aan het geluid gedaan. Geen compressie, geen reverb, geen EQ. De patch op de pod is een poging iets in de buurt van de studioopname van Tranquilizer van Jan Akkerman te maken.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lekker soundje en vooral t blues stukje heeft lekkere loopjes

  7. #7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top