Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 214
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Hey Negative K3 fan!

    Thx!

    Ik heb de mic nu verder van de amp gezet. Normaal op 4 cm van een van de konussen, nu op approx. 36 cm van beide 12" speakers. Het is nog wel een beetje dun (bijvoorbeeld in vergelijking met het geluid van GJ) maar het heeft wel een eigen karakteristiek die mij aanstaat.

    einde is idd abrupt, ik hoop dat Barret een mooi overgang maakt maar dat zal wel loslopen.

    Elke beperking is een verrijking.

  2. #12

    Standaard

    (Ik heb de mijne trouwens mono gezet, doet Vai ook veel zodat het directer klinkt )
    Was me opgevallen. Ik vind mijn sound te width. Ik heb ergens nog een setting die ook directer klinkt; geen reverb, beetje delay, kilo's mid. klein beetje hoog.

    Zal de volgende keer hiermee inspelen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Ik twijfel er niet aan dat er een volgende keer komt...........en dan zweten we vast minder! 33 graden halef*ckingloeia :evil:
    Elke beperking is een verrijking.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    Hey Negative K3 fan!
    Ik heb de mic nu verder van de amp gezet. Normaal op 4 cm van een van de konussen, nu op approx. 36 cm van beide 12" speakers. Het is nog wel een beetje dun (bijvoorbeeld in vergelijking met het geluid van GJ) maar het heeft wel een eigen karakteristiek die mij aanstaat.
    Misschien dat je dan eens met meerdere mics kunt gaan experimenteren, een sm57 op wat meer afstand en dan een condensator mic om de bas wat te compenseren en v oor een beter frequentieresponse.
    pokkel'n

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Hey,

    Opschieten 3 t/m 7, ik moet NU opnemen ik voel 't aan m'n water (en de bliksem nadert dus ik denk dat ik nog even uit de lucht moet).

    't wordt kei-gaaf zo te horen! GJ en WB erg goed. Ik ga op de minder-noten-toer denk ik (lees: moet ik )

    Volgens mijn rekensommetje moet ik rond 5 minuten inprikken dus ik ga dat maar vast doen! Kan nummer 7 daar even rekening mee houden en de rst ook anders wordt nr7 zo kort!

    Bouke
    *Blues; de mooiste cliche's ter wereld! *
    *Bandsite: www.lbbb.nl *
    *Facebook: http://www.facebook.com/pages/Low-Bu...75959775756438 *

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    :-D hehe die Bouke

    Hey NK3F,

    ik ga eerst nog wat experimenteren met de sm57, dat heb ik te weinig gedaan: altijd maar gelijk opnemen als het volume juist stond

    ik ga nu ff off topic: wat weet/vind je van een Engl Souvereign 112? Leek mij wel gaaf, maar slechts 1 x 12" :-?
    Elke beperking is een verrijking.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 november 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    :-D Dudes.. Dit gaat zeker op FG geplaatst worden! Het klinkt echt cool! Die beats, de ambiance, het spel erover. Mooi gewoon. Jammer dat de beat zo strak en hetzelfde blijft. Mijn idee van muziek is dat alles boeiend is en dus niet alleen 1 instrument. Het moet nou ook weer niet te druk worden dat zelfs Frank Zappa er gek van zou worden.

    Mijn idee was om samen met Barret een versie te doen van MM Rock (Peace) die ook Drum And Bass is. Ik ben ook begonnen met het tracken ervan maar in verband met drukte van school heb ik het nooit af kunnen maken voordat ik op vakantie ging, de FG website had voor mij voorrang.

    Die versie van MM Rock komt er nog aan. Helaas kan ik niet meedoen aan deze megajam. Ik ben pas 16 Augustus terug uit Portugal. Maar ik hoor het resultaat wel!
    "Music is the language of the heart, the sound of the soul. The more we understand it, the deeper the listening experience becomes." - Joe Satriani.

  8. #18
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Ik ben klaarrrrrr ik load em morgen up

    dus roadkaal begin maar alvast te oefnenenene : :-D

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    ik ga nu ff off topic: wat weet/vind je van een Engl Souvereign 112? Leek mij wel gaaf, maar slechts 1 x 12" :-?
    open ff een topic in moderne versterkers, helpen ze je w el verder.
    pokkel'n

  10. #20
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    ok hij is nu bezig met uploaden ik ben absoluut NIET tevreden met het resultaat :-( maargoed ik heb het maar bij 1 a 2 takes gehouden zodat de anderen niet lang hoeven te wachten en de track snel af is

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top