Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: guitargirl77

  1. #1

    Standaard guitargirl77

    Hi ben 17 jaar ik speel sinds mijn 11e akoestische gitaar en piano. Toen ik het leerde vooral veel getokkeld maar heb een tijdje les gehad van een vriend die wel akkoorden kon spelen dus ja ik vind het wel leuk dat ik beide 'kan'.Verder skate ik veel en houd van tekenen en schrijven en dansen en dat was alles :3
    Ooh enne qua muziek vind ik rock en soms metal echt awesome.
    Nou ja ik denk dat dit het allemaal wel was zijn er vragen stel ze

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Stel ze gerust en welkom!
    Mwa...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    welkom.. de jongste lichtingen zijn welkom want volgens mij zitten we hier met een in toenemende mate vergrijzende bende gitaarhelden.. jongedames die rock en metal spelen zijn wat mij betreft nog veel meer welkom .. dus lees wat rond en kies vooral een pointy (elektrische) gitaar ... er mee zittend spelen (Flying V) gaat niet altijd (wel met een explorer of firebird) maar je steelt wel de show.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #4

    Standaard

    Haha okay thnks MikeD ik zal eens ff wat "jonge" mensjes hieropaf sturen in ieder geval overhalen haha. Ik denk toch dat ik nog ffies moet wachten en door moet op acoustische ivm blut zijn haha net opgemaakt aan nieuwe snaren enne te veel geshopt helaas. Maar mijn droom is natuurlijk op electrische gitaar te spelen ^-^. Maarja ben nog lang geen master op acoustische haha en ben al helemaal bagger in akkoorden maar ben bezig ik probeer zoveeeel mogelijk mijn best te doen haha. Oooh lijkt mij zooo gaaf he electrische gitaar eigen bandje beginnen of ergens bij gaam goed kunnen spelen en eens laten zien dat wij meiden dit ook kunnen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Vooral niet blindstaren op elektrisch hoor. Genoeg vrouwen die schitterend akoestisch gitaar spelen:

    Komt niet zoveel langs meer, maar is ook lid van dit forum.
    Geeft les, woont in Den Haag.
    Mwa...

  6. #6

    Standaard

    Beruk, mag ik je bedanken voor dit filmpje en je reactie geeft me weer motivatie om door te gaan met tokkelen haha
    Ik ben bezig geweest met akkoorden maar vind het echt kut omdat ik tokkelen gewend ben *Shame*
    Maar thnks haha men vingers doen nu pijn dus ben weer het forum opgedoken was bezig met een stukje van Nirvana - Smells like teen spirit voor een ckv opdracht voor school. Altijd leuk ckv haha.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288
    Mwa...

  8. #8

    Standaard

    Ja beruk die ja ook heeft mijn nicht gevraagd of ik people help the people mee kon spelen dus ben weer lekker druk enzo.
    Ps. Ik negeer dat bericht maar van dat vage verhaal wil der geloof ik niks van snappen maar goed ik hoop dat de rest van dit forum wel gezellig is.
    Enne thnks voor jullie welkom btw!

  9. #9

    Standaard

    Ontzettend welkom. Leuk een vrouw erbij op het forum. Veel plezier hier.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top