Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 109
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Vooral dat "tour-grade" is voor mij interessant, want dat laat m.i. te wensen over bij bijv. het Shortboard. Ben benieuwd, de lay-out van het Helix Board vind ik nu al overzichtelijker dan van bijv. de Kemper Remote. En de flexibiliteit van de aparte schermpjes boven de switches spreekt ook voor zich, net als van de RJM Mastermind GT-serie.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Interessant! Ben zeer benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de Axe fx of Kemper qua kwaliteit van de effecten en modelling. Zeker wel concurrentie voor de aankomende Fractal AX8. Het lijkt me dat de floor versie daar op gebaseerd is. Line 6 komt zo qua prijs ook in het hoger segment van de markt en lijkt de strijd met Fractal te willen aangaan...

    Het ziet er heel goed uit maar uiteindelijk gaat het wel om de klank natuurlijk.

    Begrijp ik het goed dat er een rack versie is met een losse controller en ook een standalone floor versie? kunnen die allebei precies hetzefde?
    Laatst gewijzigd door apekop; 21 juni 2015 om 01:14
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #13

    Standaard

    Ja, rack en floor versie, maar... Stil to come. Floor komt in aug, rack wat maandjes later.. Kosten hetzelfde, dus rack heeft nog extra kosten voor de optionele footcontroller met displays.
    Ik ben heel benieuwd hoe het klinkt, want eigenlijk is het te mooi om waar te zijn. De marketing heeft zijn werk goed gedaan, maar nu moet nog blijken of het ook die 1500 euro waard is. Het zit dus in dezelfde range (qua prijs) als de kemper, dus de twijfel slaat enorm toe. Ben altijd een line6 adapt geweest maar misschien daar maar eens verandering in brengen...
    Godin LGXT-SA, Godin SDXT, ZEN aedlx, Mans Strat (Line6 Variax 300 transplant), Ibanez RS440 dlx, Blade Texas Standard Pro, Fender Squier
    POD XT live, POD XT Pro, Roland GR-55
    Marshall MGFX100


  4. #14

    Standaard

    klinkt toch wel zeer veelbelovend moet ik zeggen....
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  5. #15

    Standaard

    Hopelijk zit ik er naast maar persoonlijk heb ik geen groot vertrouwen in Line6 m.b.t. modeling. De time-based effecten zijn op zich redelijk goed maar modeling was toch nog toe behoorlijk matig. Gelet op de feiten, lijkt het dat Line6 sterk is in een prettige UX-experience en ze zijn ook de eersten met een fatsoenlijk floorboard. Daar scoren ze dus extra t.o.v. de competitors. Dit nog beter en professioneler uitvoeren (denk aan de TC G-System) is dus zeker een slimme zet.

    Ik maak me voornamelijk zorgen om de amp-models die vast wel een improvement hebben gekregen maar het waarschijnlijk niet gaan redden t.o.v. Kemper, Axe-Fx II en al helemaal niet in vergelijking met een goede buizen amp.

    Please prove me wrong ;-)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.592

    Standaard

    Dit klinkt (uiteraard) toch dikke prima. Nu niet alleen maar clean en over-the-top hi gain maar ook de wat "moeilijkere" crunch en clean met een randje sounds.

    Deel 1:


    Deel 2:

  7. #17
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    De video's zijn van line6 zelf en klinken natuurlijk erg goed maar dat klonken de video's van de POD tien jaar gelden ook.
    Geef mij maar de FX8 voor dat geld van Fractal audio.
    Vriendelijke groet,

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik heb nog nooit een Line6 product gezien of gehoord waarvan ik dacht: WoW, die moet ik hebben. Ongetwijfeld zit er goed spul tussen met prima mogelijkheden, maar ik hou nu eenmaal van analoog, van vintage, van true sound. Ja, daar zit imperfectie tussen, maar ook warmte en geluid met een ziel.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een Line6 product gezien of gehoord waarvan ik dacht: WoW, die moet ik hebben.
    Ik wel; hun draadloze systemen zijn echt geweldig!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik wel; hun draadloze systemen zijn echt geweldig!
    Ok, die ken ik niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top