Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 32 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 313
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    In Amsterdam is alles erger. Althans, als ik de gemiddelde Amsterdammer mag geloven...
    We hadden hier ooit een gemiddelde Amsterdammer, dat klopt. Maar die inmiddels verhuist naar Breda geloof ik want, u raad het al, hij vond alles erger in Amsterdam.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Neenee, je snapt me verkeerd. Het is niet zo dat alles in Amsterdam erger is, het is meer dat een Amsterdammer alles erger vindt, dus ook in Breda.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Er woont hier nog wel een gemiddelde Brabander en een gemiddelde Limburger. Als we de menig willen weten van de provincie wordt daar wel eens wat aan gevraagd meer eerlijk gezegd, ze worden nog wel eens door elkaar gehaald.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bricker Bekijk bericht
    Nou nee, die man is de eigenaar van de zaak en geen onervaren verkoper. Verder was hij op dat moment al rond de vijftig. Hij repareerde op dat moment al dertig jaar gitaren en weet alles van alle Fender en Gibson modellen. Hier was duidelijk sprake van opzet.
    ......
    omdat jij dat denkt, of heb je feitelijke informatie waar dat uit blijkt. Je haalt er allerlei kulargumenten bij (want iemand van 50 weet alle mensuurlengtes foutloos uit zijn hoofd? Hij repareerde gitaren, dus dan weet je de mensuurlengtes? En hij weet alles van van fender en gibson modellen (want je hebt hem overhoord, of is dit ook weer een aanname?))
    voor mij blijft het een lichtelijk paranoïde reactie...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Er woont hier nog wel een gemiddelde Brabander en een gemiddelde Limburger. Als we de menig willen weten van de provincie wordt daar wel eens wat aan gevraagd meer eerlijk gezegd, ze worden nog wel eens door elkaar gehaald.
    Hier in Breda wonen nog veeeel meer gemiddelde Brabanders, dat is mij als niet Brabander inderdaad wel al opgevallen. Limburgers daarentegen zie je hier maar weinig, laat staan gemiddelde. Da's vanaf hier dan ook zo'n slordige anderhalf uur rijden, dus op zich kan dat wel weer kloppen. Maar ik snap het wel, die gedachte. Zo wordt buiten de randstad ook tegen de volledige randstad aangekeken.

    De mensuur lengtes worden hier gemiddeld genomen wel weer opvallend goed ingeschat. Of dat nou typisch Brabants is durf ik niet te zeggen, daarvoor kom ik te weinig buiten de provincie.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Anderhalf uur?
    Ach, misschien klopt dat ook wel.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Amsterdammers zijn gemiddeld genomen dan ook veeeel sneller natuurlijk, maar als jou het vanuit Breda erg veel sneller lukt, dan houd ik me aanbevolen!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Verrek, je hebt gelijk.
    Wat is dat groot, dat Brabant.
    Zo vind ik het nog telkens raar wanneer ik uit Amsterdam naar Hilversum rij ik even voor Hilversum een bordje passeer met welkom in Noord Holland.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bricker Bekijk bericht
    Als een hals een kortere mensuur heeft kan hij voor iemand met kleine handen toch lastig te bespelen zijn. Dat komt dan omdat de hals erg breed is en omdat de hals erg dik is.

    En nogmaals hij maakte geen foutje. Iemand met zijn achtergrond verzint niet dat een Jazzmaster een Gibson mensuur heeft terwijl dat niet zo is. Als je zoiets oppert dan weet je zeker dat het zo is of liever gezegd je weet zeker dat het niet zo is. of zo iemand moet er op zijn minst aan twijfelen.
    Trouwens een onervaren leek zou zoiets zowiezo niet opperen.
    veel mensen maken je uit voor zeurneus
    nou dat mag je wezen als je iets wil kopen
    als ik wil weten om wat voor een reden dan ook hoe dik de laklaag van een gitaar is en verkoper gaat lopen liegen opdat ikde gitaar koop, is het een lul

    maar wat ik in jouw verhaal merk is veel veronderstellingen
    het minste wat ik gedaan zou hebben is ff bellen en vragen......
    je geeft de man geen kans op een verweer

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    En zo rij ik Lisse uit en zie hetzelfde bordje.. Maar hoewel ik zuidwaarts rij, ik kom niet meer terug in Zuid-Holland. Heeft er dan toch een geheime annexatie plaatsgevonden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top