Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 313
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Heb je een typenummer van dat multi effect voor ons?

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Jankbal. Had je maar research moeten doen.
    Ja natuurlijk jongen. Ik moet voor het geval dat ik in de zeik word genomen eerst alle gitaren met hun specs gaan bestuderen. Ik ben helderziend dus kan van te voren weten dat de verkoper mij een Jazzmaster zal proberen aan te smeren. Hoe kon ik zo dom zijn om niet eerst even research te doen naar de Jazzmaster. stom, stom ,stom!!!!!

    Een beetje domme opmerking van je. Of ben jij ook zelf een verkoper?

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Heb je een typenummer van dat multi effect voor ons?
    Ja hoor. Het ging om de Boss Me-5. De eerste floorprocessor van Boss. Allemaal mono effecten ondanks de twee uitgangen.
    Laatst gewijzigd door Bricker; 12 juni 2015 om 17:18

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Eerlijk gezegd ben ik het wél een heel eind met Bricker eens.
    Het gaat mij te ver om veel verkopers niet integer en bij wijze van "ze belazeren je waar je bij staat" te noemen, maar heb bij veel verkopers, ook in de "echte" speciaalzaken, regelmatig het idee dat ze gewoon echt geen idee hebben. Gewoon niet beter weten. Ook verkopers waar ik best een hoge pet van op heb/had.
    Ik nuanceer het meestal alleen, het is niet alleen maar onwil, ze kunnen niet alles weten, plus een beetje dat ze de rotzooi die ze in huis hebben ook kwijt moeten zien te raken.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bricker Bekijk bericht
    Ja hoor. Het ging om de Boss Me-5. De eerste floorprocessor van Boss.
    ... je hebt nog steeds slapeloze nachten over de informatie die je gekregen hebt over Boss' eerste multi-effect ... uit 1988?!?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.045

    Standaard

    Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om van tevoren van alle gitaren alle specs uit te zoeken. En ik kan me ook voorstellen dat een verkoper uit zijn hoofd alle specs van alle gitaren niet altijd goed ophoest.

    Tsja, als je inderdaad zo zwaar tilt aan de juiste mensuur, en je weet zeker dat je nooit ofte nimmer fatsoenlijk op een gitaar kunt spelen als hij niet de juiste mensuur heeft, dan lijkt het me het handigst om de mensuur gewoon bij elke gitaar die je oppakt fysiek te controleren. Ik heb vrijwel altijd een rolcentimeter en een schuifmaat in mijn binnenzak, gewoon voor het geval dat...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Altijd een schuifmaat bij Woml? Wow...

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ... je hebt nog steeds slapeloze nachten over de informatie die je gekregen hebt over Boss' eerste multi-effect ... uit 1988?!?
    Nou ik lig er gelukkig niet wakker van. Ik had ook nooit verwacht dat mijn post zo'n impact zou hebben. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat het bij bepaalde mensen een bepaald schuldgevoel opwekt.

    Ik had eerlijk gezegd eerder reacties verwacht als: Wat een belachelijk gedrag van die verkoper. Gelukkig ben je er niet bent ingetuind. We moeten ons niet laten inpakken door dat soort gasten.
    Laatst gewijzigd door Bricker; 12 juni 2015 om 17:37

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Ik heb vrijwel altijd een rolcentimeter en een schuifmaat in mijn binnenzak, gewoon voor het geval dat...
    ... ook een weegschaal om in een restaurant de 200gr biefstuk te wegen? Het zal er maar eens 10gr er onder, of nog erger: er boven uitkomen!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.045

    Standaard

    Een kleintje, maar toch... Je had ze moeten zien kijken toen ze zich hier op het werk afvroegen of twee balletjes van het tafelvoetbalspel net verschillende diameters hadden
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top