Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 32 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 313
  1. #101

    Standaard

    Wen er dan ook maar aan dat je het spel van iemand bespringen ook met zijn tweeen kunt spelen. Met andere woorden: wie kaatst kan de bal verwachten. En soms komt die bal nog harder terug dan dat je hem zelf hebt gegooid.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hahaha, goeie Lex!
    Niet met nagelvijltjes gooien dames 😉

  3. #103

    Standaard

    Ik ben wel een dametje en ik ga nu de Ophij tezamen met mijn BH verbranden. Fijne avond knullen!

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bricker Bekijk bericht
    Wen er dan ook maar aan dat je het spel van iemand bespringen ook met zijn tweeen kunt spelen. Met andere woorden: wie kaatst kan de bal verwachten. En soms komt die bal nog harder terug dan dat je hem zelf hebt gegooid.
    1,2,3.... Game over!

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Nou, dat was vermakelijk! Nu ga ik weer gitaarspelen. Atjooo!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #106

    Standaard

    In tijden niet zo gelachen hier. Wat een gezeik zeg.

  7. #107

    Standaard

    Tja ik had dit ook niet kunnen voorzien toen ik dit topic startte. De omgangsvormen en humor hier hebben hetzelfde niveau van dat bekende voetbalpraatprogramma bij een commerciele omroep.

    Om toch nog even een ernstige noot toe te voegen. Ik snap nu wel waarom bepaalde zaken met een erg dubieuze reputatie wat betreft klantvriendelijkheid ondanks dat, jaren hebben kunnen blijven bestaan. Er zijn blijkbaar erg veel muzikanten die daar schouderophalend tegenover staan. Tot het mij te gortig werd heb ik een tijdje in zo'n zaak mijn snaren gekocht. Ik heb daar ruzies en conflicten van dichtbij gezien tussen de eigenaar/verkopers en klanten man, daar lusten zelfs de rioolratten geen brood van.
    Laatst gewijzigd door Bricker; 13 juni 2015 om 22:50

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Tsja, tis inderdaad een beetje ons kent ons en onwijs botte grappen hier, maar dat doet niets af aan het feit dat je paranoïde en zelfzuchtig in het leven staat als je denkt dat meneer de verkoper jouw express staat te besodemieteren.

    Wat wel grappig is (naja grappig voor ons, lijkt me frustrerend om zo in leven te staan) is dat je blijkbaar in je hoofd al meteen het gevecht met de verkoper aan gaat, HIJ heeft het gedaan, HIJ verneukt, HIJ moet me hebben. Och man, daar gaat je hart nog eens aan kapot . Niet doen dus .

    Overigens herken ik me wel in je halzen zoektocht, ik wilde per se een akoestische gitaar met een bepaalde breedte bij de topkam 1 11/16 inch ipv 1 3/4.
    Tsja ik voelde het verschil meteen bij elke hals, ik hoefde nergens de specs van op te vragen, kon de verkoper gelijk vertellen hoe breed de hals was (naja welke van deze 2 breedtes ik dacht dat het was dan, heb geen micro precieze handen . En wat denk je, ik had het 100% van de gevallen goed. Zo erg voelde ik dat en zo belangrijk was het voor mij.

    Maar als jij dat niet meteen voelt is het misschien tijd om je daar overheen te zetten
    Maak je gewoon niet zo druk en doe je huiswerk, gitaren zijn duur, dan is het ook wel ergens jouw verantwoordelijkheid om je geld goed te besteden, niemand dwingt je enzo . En als je het blijkbaar niet meteen voelt zijn je kleine handen blijkbaar toch niet zo'n groot probleem als dat je dacht, misschien zit het wel gewoon in je hoofd . Maar goed, die zit blijkbaar nogal vast in zijn denk patronen dus succes om dat er uit te krijgen .

    Of ben je soms zelf niet integer genoeg om je eigen probleem en gedrag te onderkennen?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Nou is het klaar hoor en vanaf nu gewoon leuk meedoen en neem wat korrels zout mee....

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Tsja, tis inderdaad een beetje ons kent ons en onwijs botte grappen hier, maar dat doet niets af aan het feit dat je paranoïde en zelfzuchtig in het leven staat als je denkt dat meneer de verkoper jouw express staat te besodemieteren.

    Wat wel grappig is (naja grappig voor ons, lijkt me frustrerend om zo in leven te staan) is dat je blijkbaar in je hoofd al meteen het gevecht met de verkoper aan gaat, HIJ heeft het gedaan, HIJ verneukt, HIJ moet me hebben. Och man, daar gaat je hart nog eens aan kapot . Niet doen dus .

    Overigens herken ik me wel in je halzen zoektocht, ik wilde per se een akoestische gitaar met een bepaalde breedte bij de topkam 1 11/16 inch ipv 1 3/4.
    Tsja ik voelde het verschil meteen bij elke hals, ik hoefde nergens de specs van op te vragen, kon de verkoper gelijk vertellen hoe breed de hals was (naja welke van deze 2 breedtes ik dacht dat het was dan, heb geen micro precieze handen . En wat denk je, ik had het 100% van de gevallen goed. Zo erg voelde ik dat en zo belangrijk was het voor mij.

    Maar als jij dat niet meteen voelt is het misschien tijd om je daar overheen te zetten
    Maak je gewoon niet zo druk en doe je huiswerk, gitaren zijn duur, dan is het ook wel ergens jouw verantwoordelijkheid om je geld goed te besteden, niemand dwingt je enzo . En als je het blijkbaar niet meteen voelt zijn je kleine handen blijkbaar toch niet zo'n groot probleem als dat je dacht, misschien zit het wel gewoon in je hoofd . Maar goed, die zit blijkbaar nogal vast in zijn denk patronen dus succes om dat er uit te krijgen .

    Of ben je soms zelf niet integer genoeg om je eigen probleem en gedrag te onderkennen?
    Wat ik hier ook merk is dat hier een soort kuddegeest heerst en men elkaar graag napraat. Nee joh, ik heb misschien wat dit aangaat maar een stuk of drie medestanders (hier dan, op andere sites ligt dat anders). Ik heb gelukkig zoveel levenservaring dat ik mij niet door een doorgezopen en doorgetript kliekje op een vage site(zo is gebleken) allerlei vermeende eigenschappen laat aanpraten.

    Ik realiseer me overigens wel degelijk dat er een kans is dat ik het bij het verkeerde eind heb. Maar jij bent er niet bij geweest. Jij hebt bijvoorbeeld niet de lichaamstaal van die man kunnen aanschouwen. Jij hebt bijvoorbeeld niet dat stiekeme gemelijke glimlachje op zijn gezicht kunnen zien. Een glimlachje die verkopers zich onbewust aanmeten als ze de klant toch uitproberen en tot kopen proberen te bewegen.
    Ik ken de mens langer dan vandaag en ik kende die vent ook al langer voor die bewuste gebeurtenis.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top