Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Music Revolt - For Blood And Vengeance

    [bandspam alert]

    Met m`n band `For Blood And Vengeance` net onze nieuwe E.P. Revolt (6 tracks) uitgebracht en het is enorm vet geworden vind ik, so check it out! Genre: Almere City Hardcore

    Muziek is te streamen vanaf onze site: http://www.forbloodandvengeance.com/

    Videoclip gemaakt (low budget, maar ook zeker vet geworden)
    https://www.youtube.com/watch?v=1-xQhK2Crow

    Aardig wat shows binnenkort:
    13 juni Barneveld, Stedsj (met Despicable Heroes, Undawn, ea)
    19 juni Almere, De Meester (met Manu Armata & Grown Cold)
    23 juli Amsterdam, Sugarfactory (support voor Lionheart)

    en nog een aantal in augustus en september, check de FB-pagina: www.facebook.com/forbloodandvengeance

    credits:
    opnames, mixen, masteren Double Impact Productions, Oentsjerk, Friesland
    http://www.double-impact-productions.com/EN/

    clip MindblowMedia, Almere
    http://www.minblowmedia.nl

  2. #2

    Standaard

    Helemaal niet verkeerd! Als ik aan Almere en aan muziek denk ik dan komt er toch wat anders in me op. En voor de rest kudos voor de nette website/up-to-date instagram/YouTube/Twitter met veel muziek. Goed draaiende band als ik het zo zie

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Standaard

    Thanx! Muziekscene hier in Almere is niet heel groot inderdaad, maar er blijven altijd wat die-hards over natuurlijk

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el loco Bekijk bericht
    Genre: Almere City Hardcore


    Klinkt goed, lekker strak. De zang had wat bruter gemogen, maar all in all gewoon lekker oldschool!

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het helemaal leuk!! Zou me best vermaken bij jullie optreden denk ik zo. "This battle can be won" deed me in het begin een beetje aan RATM denken.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Leuk! Ontzettend cliché, maar je moet in dit genre ook niets anders dan alle verplichte ingrediënten hebben haha. Toch mag er wel wat meer naar n eigen sound toegewerkt worden. Tekstschrijver mmmm.... tsja

    Heerlijke sound, die is echt gewoon goed te noemen. Kan de vergelijking met professionele producties aan! Zang mag wat meer variatie in tonen nemen

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Standaard

    Thanx! Productie is inderdaad moddervet, kun je wel aan die gasten van Double Impact overlaten. Wat betreft het gitaargedeelte is overigens alles ge-reamped met mijn Mesa Dual Rectifier Tremoverb, won het kwa sound (verrassend vond ik) toch nipt van de 5150.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el loco Bekijk bericht
    Thanx! Muziekscene hier in Almere is niet heel groot inderdaad, maar er blijven altijd wat die-hards over natuurlijk
    Ik bedoelde meer omdat ik regelmatig langs Muziekstad en Poort kom en daar redelijk wat gangster rappers de trein in en uit stappen. Aangename verassing dat er nog echte muziek ook weg komt!

  9. #9

    Standaard

    best lekker
    the beasty boys go metal

    en leuk om te zien de grote onderlinge support in de metalwereld nog steeds aanwezig is
    enige jammere vind ik dat de drums wat dun gaan klinken als het tempo omhoog gaat

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stripes Bekijk bericht
    Ik bedoelde meer omdat ik regelmatig langs Muziekstad en Poort kom en daar redelijk wat gangster rappers de trein in en uit stappen. Aangename verassing dat er nog echte muziek ook weg komt!
    Altijd wannabee gangsters in de city, jeweettog! Bandjesscene was in de jaren `90 vrij groot hier, maar is wel behoorlijk uitgedund inmiddels. Uiteindelijk zal het wel weer gaan opbouwen, maar dat heeft ook met de op dat moment populaire muziek te maken uiteraard!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top