Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1

    Standaard Blade Delta - probleem met Max Guitars

    problem solved

    alleen voortaan een beetje op advertentie teksten leten
    Laatst gewijzigd door okeeee; 5 juni 2015 om 17:38 Reden: problem solved

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Terugbrengen dus. En met stroop smeren bereik je meer dan met stront smijten...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #3
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Komt ook nogal dreigend op mij over. En vooral met erg veel fatsoen en 'open' gesprek.

    Topictitel pas ik even aan, vind het niet bepaald gepast.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    "meneer aan telefoon vind dat ik aan het dreigen" - dan zal dat ook wel zo zijn en hebben ze alle recht om je op te hangen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nooit begrepen of die VSC samenwerkt met andere elementen.
    Zelf heb ik ook een TS1, bijzonder fijne gitaar, alleen die van mij heb ik laten strippen, en dus nieuwe pups etc. alleen 't hout is nog origineel.
    Mocht het erop aankomen en je zoekt een leuk alternatief voor die VSC (die toch ook wel zijn beperkingen heeft) mag ik je dan dit ~klik~ aanraden ?
    Werkt prima, liggen aardig dezelfde dingen mee in het bereik als die VSC, je hebt alleen directere blend mogelijkheden.
    Uitsparing heb je toch al, en wellicht is het gemakkelijker dan een nieuwe VSC op de kop tikken.
    Wat Max betreft.
    Ik zag daar onlangs een tweedehands TS1 voor de prijs van een nieuwe.
    Pricewise kan ik het alleen maar met je eens zijn, niet alleen aangaande die Blade, ik zie wel vaker dingen waarbij ik vraagtekens heb.
    Ik begrijp dat je als musicstore ook wat winst wil maken, maar de prijzen zijn mijns inziens vaak helemaal niet realistisch.
    Gibson The Paul voor 1100 pleuri ofzo, dat je er voor mijn part 800 voor vraag, soit, maar 't is way over budget altijd.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Komt ook nogal dreigend op mij over. En vooral met erg veel fatsoen en 'open' gesprek.

    Topictitel pas ik even aan, vind het niet bepaald gepast.
    je heb gelijk



    en sorry max
    zitten namelijk verdomd goede pickups in
    nu maar hopen dat dat ik die gitaar weer inelkaar krijg

    en tup bedank voor de tip
    Laatst gewijzigd door okeeee; 5 juni 2015 om 19:11

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    ...En met stroop smeren bereik je meer dan met stront smijten...
    Dat klopt, het gaat hier echter wel om Max guitars, die zijn tot 'typische' fratsen in staat. Maat van mij was op zoek naar een specifieke Les Paul die gelimiteerd op de markt kwam. Hij had gebeld met eigenaar van Max guitar en die kon de Les Paul wel regelen, voor zeg maar 1150 euro. Dat was ok, gitaar werd besteld en maat van mij gaat de Les Paul ophalen en afrekenen bij de verkoper, voor 1150 euro. Al goed, zou je denken. Komt de eigenaar van Max guitars enkele dagen later in de mail: Er klopt iets niet in de administratie, de gitaar is voor te weinig verkocht. Oh, zegt mijn maat. Ik heb betaald wat we destijds telefonisch besproken hebben, en de verkoper heeft verder ook niets vermeld. Waarop de eigenaar iets terugmailt van 'ja, het bedrag wat ik noemde in ons telefoongesprek was een richtprijs, meer een handelsprijs'. Ja ok, zegt mijn maat, maar de deal is gesloten, je verkoper heeft verder ook niets gemeld . Waarop de eigenaar weer terugkomt met: 'ja, ik laat het verder ook maar zitten. Maar ik wilde het alleen even melden.'

    Alsof mijn maat nog even terug zou komen om 6 tientjes bij te lappen, na gedane zaken...? Ik heb de mailwisseling gezien en we vroegen ons beiden serieus af wat hiervan nu het doel was van de eigenaar van Max guitars. Klantenbinding kan het in ieder geval niet zijn.
    Laatst gewijzigd door AoDf; 5 juni 2015 om 17:20

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Commercieel onhandig van de eigenaar die nogal dikwijls met z'n kop op de tv bij dwdd was.
    Dit soort verhalen hoor ik te vaak over Max Guitars. Terwijl ze hele mooie gitaren hebben hangen maar het jammere is dat die winkel niet zo'n goed imago schijnt te hebben.

  9. #9

    Standaard

    even om te bewijzen dat ik niet helemaal gek ben ( hoewel )

    (Variable Spectrum Control (VSC)
    maja ....ik ga me niet druk maken
    is ok zo

  10. #10

    Standaard

    helaas kon ik deze ad vanmiddag niet vinden
    en dat heb gelijk gezegt
    denk dat de toon van het gesprek en mijn reactie ff anders waren geweest met dit achter de hand
    maar heb geen zin in rechtzaken en ander gezeik
    en ut gitaarke
    speelt en klinkt lekker......................en daar gaat het mij tenslotte om
    dank u voor den aandacht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top